- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen last van, drink een pak telkens in 1 maal leeg. RIP cutgod***domme ben ik de enige die zo'n schijthekel heeft aan die dop van een pak chocomel? Ik dacht dat hij dicht zat maar hij zat er weer eens scheef op, alles (pc, bureau, kleding, boeken die klaarlagen) onder de spetters van het schudden.
Dat zijn van die dingen waar ik stiekem in m'n hoofd om lach, maar niet post of hardop zeg.
M'n ouders zijn serieus tan2wealthy, wat overigens niets is om over op te scheppen, dit gaat vaak wel gepaard met een "betere" opvoeding, hoewel dit natuurlijk een subjectieve observatie is..
Ik heb simpelweg het geluk gehad om in de balzak van Jos te zijn ontstaan en niet in die van Pajeet.
Mein ariër,
Ik doe ze stiekem hihi, niet fantaseren heDat zijn van die dingen waar ik stiekem in m'n hoofd om lach, maar niet post of hardop zeg.

gvd maak jezelf nou niet zo trolbaar
vandaag is de shop open, ga je medicijn halen (rijke) G.6 graden hier..relaxxxxxRuitenkrabber gebroken toen ik de 2-3 cm ijs van mij auto af probeerde te halen
Ruitenkrabber gebroken toen ik de 2-3 cm ijs van mij auto af probeerde te halen
In de auto instappen met een gevoelstemperatuur van -13graden.doorweekt bij de gym aangekomen na 8 minuten fietsen...
lolwat
Was nog meer shit waarvoor ik die kant op moest