Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

god***domme ben ik de enige die zo'n schijthekel heeft aan die dop van een pak chocomel? Ik dacht dat hij dicht zat maar hij zat er weer eens scheef op, alles (pc, bureau, kleding, boeken die klaarlagen) onder de spetters van het schudden.

god***domme ben ik de enige die zo'n schijthekel heeft aan die dop van een pak chocomel? Ik dacht dat hij dicht zat maar hij zat er weer eens scheef op, alles (pc, bureau, kleding, boeken die klaarlagen) onder de spetters van het schudden.
Geen last van, drink een pak telkens in 1 maal leeg. RIP cut

M'n ouders zijn serieus tan2wealthy, wat overigens niets is om over op te scheppen, dit gaat vaak wel gepaard met een "betere" opvoeding, hoewel dit natuurlijk een subjectieve observatie is..
Ik heb simpelweg het geluk gehad om in de balzak van Jos te zijn ontstaan en niet in die van Pajeet.

Haha wie had dat gedacht
Van 3x per jaar op vakantie in een bungalow, naar lesgeven op het MBO

:roflol: lekker

Voldoet mijn carriérekeuze niet aan je eisen?

• Like
Waarderingen: mat
Ruitenkrabber gebroken toen ik de 2-3 cm ijs van mij auto af probeerde te halen

Sportschool voor de derde achtereenvolgende dag gesloten vanwege code ROOD hier in het hoge noorden.:janken:

Gvd, bij het inladen van mn winterbanden m'n hoedenplank vergeten in te laden. Had m ook ff neergelegd op containers, wss nu al opgehaald gvdee

opvoeding discussie did not readgr

t*fus Groningen-Dordrecht voor een fysio sessie:roflol:

Vermakelijke 7 pagina's

Thnx allemaal

Gr Jan

Terug
Naar boven