Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

half 10

ummh rtl 5

vandaag de puberale 16jarige ecto's aan het laten mirin met me rug training. **** yea.

edit: dit maakte me dag deels goed. ben alsnog kapot.

K*t voetbalwedstrijd gespeeld zonet, eerste helft vervangen na een dijk van een pot op rechtsback .. godver komt er een half tamme idioot in .. agja gelukkig nu een week geen voetbal..

Voetbal us zowiezo een gaysport

fiets ik lekker naar de trein/school. dropt mijn tas op de grond.... is mijn HELE PAK CHOCOMELK kapot gevallen. mijn hele tas dreef.... en mijn hd zat er ook in. beter dat hij het nog doet. oh de t*ring ik weer naar huis gefietst en alles schoon gemaakt. genoeg gedaan voor vandaag dus ik blijf nu lekker thuis :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

LOl @ hierboven, waarom?

En ****ing koppijn.:(

Wow. hoe heb je dat gefixxed?

"vitesse excessive"

Leuke anekdote trouwens.
België -> Spanje, Coyote (flitspaalverklikker) deed zijn werk de hele tijd perfect, gaf alles aan dat aan te geven viel. Wel enkele keren geflitst maar het was de moeite niet om te remmen, ze sturen die boetes toch niet op.

Vrij constante snelheid gereden, CC op 160, af en toe flink doorperen door de bergen enzo. 260 was geen uitzondering.
Net even aan het uitbollen als plots:
60km voor de grens van Spanje komt de popo plots als een halve gek de autosnelweg opgedraaid met zwaailichten aan :fuu:
Meevolgen tot aan het bureau.

Flik 1: Savez-vous à quelle vitesse vous rouliez? (of zoiets)

Euh presque 150 je pense...

*flik 2 duwt speedgun in mijn gezicht* 210, oeps.
Hoppa 2 opties: rijbewijs 3 maand kwijt in Frankrijk en 750 euro boete, of wagen achterlaten en nachtje in de bak slapen.

Il n'y a pas une autre solution? Helaas, geen corrupte agenten, dat is ook de eerste keer :)
Boete betaald en nog anderhalf uur flink gelachen met die gasten, dat viel dan wel weer mee!

Wat voor chocomel dan?? Is dat jouw geheim dus

zo weer werken :(

OT: Net nieuw bed (2dagen), en ga er net op zitten zak ik er doorheen LOL.

Fuarkkk heel die lattenbodem naar de gvd

Mutant Mass past niet in me shakebaker.

1,5 liter is de mijne, krijg ik echt niet weg in 1minuut zoveel man zonder niet k*t te voelen.

Ik hou het op 600ml (max streepje is 700ml) en dan 4 scoops (had vandaag 3 gedaan omdat het anders teveel naast de shakebaker kwma)

Uiteindelijk heb ik alles in de blender gegooid en toen terug in de shakebeker gedaan.

everything-went-better-than-expected.jpg

FC Den Bosch heeft met 1-0 verloren van Sparta Rotterdam:(

Terug
Naar boven