Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Werd om 08:30 al wakker terwijl ik gewoon heerlijk uit kon slapen.. Dag nu al verpest..:( Gelukkig is het wel weer een junkdag vandaag..:)

in 10sec me mutant mass weg gedronken. Damn valt zwaar op de maag.
Ookal had ik maar 3 scoops gebruikt in plaats van 4.

Mijn xxl oats-egg pannenkoeken zijn mislukt, moet morgen om 7u werken heb food nodig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit kun je toch niet meenemen, damnit.

Iemand tips om dit tot een echte pannenkoek te vormen? 30gr gebruiken per pannenkoek? Hoe komt dat alleen onderkant warm wordt en als ik wil draaien gaat hele structuur naar klote..

Scrambled pannekoek kan toch ook? als het maar gaar is, het gaat er niet anders van smaken.

Scrambled pannekoek kan toch ook? als het maar gaar is, het gaat er niet anders van smaken.

Ja, maar dan is het geen pannenkoek meer. :D

Ik probeer nog wel even vanavond, met wat mindere dosering.

Anders neem ik gewoon wat eieren mee (dat vinden die tokkie's op werk al raar) en brood met veel kipfilet.

Ja, maar dan is het geen pannenkoek meer. :D

Ik probeer nog wel even vanavond, met wat mindere dosering.

Anders neem ik gewoon wat eieren mee (dat vinden die tokkie's op werk al raar) en brood met veel kipfilet.

tokkies? volgens mij ondersteunen die jou juist vooral met beetje saus erbij hehehwehehe

tokkies? volgens mij ondersteunen die jou juist vooral met beetje saus erbij hehehwehehe

Haha int begin stellen ze allemaal vragen, maar tijdens mijn zomerbaantje wenden ze er na verloop van tijd wel aan.

Dit is een andere bijbaantje, had ik vorig jaar ook gewerkt alleen toen trainde ik nog niet.

Ach ja fok it. :D

heheheheh, gewoon verlagen naar hun niveau dan kan je lachen brah. zo nu ben ik ff snel rush naar de winkel

telefoon-rekening

dat deze maaltijdsalade mij aan het ownen is?

dat mijn broer weer met allemaal poep aankomt dat je maximaal 3 gram eiwit per uur kan opnemen

Verpest is een groot woord.

Maar verdomme.Tis aardig dat ze het voor me kopen. Maar me ouders kopen verdomme altijd tonijn in olie. Terwijl ik elke week zegt, tonijn in water.

Begin me er wel hard aan te irriteren.

Verpest is een groot woord.

Maar verdomme.Tis aardig dat ze het voor me kopen. Maar me ouders kopen verdomme altijd tonijn in olie. Terwijl ik elke week zegt, tonijn in water.

Begin me er wel hard aan te irriteren.

beetje 50/50.. ze kopen iets voor je dus moet je blij zijn, maar je geeft aan wat je wilt, dan moeten ze ook wel het goede kopen! :D

Ik heb hier ook echt vaak last van.... ouders ;)

Ga naar Flash gym.... ben daarnu ook weg train buiten DB (tijdelijk nu ivm met studie)

Valt wel mee, denk dat je nu aan Reflex denkt die ligt ernaast haha, Squash&fit is goede sportschool;) ligt daarnaast lekker dichtbij:)

Terug
Naar boven