XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nja sowieso, heb keer bij Olympia getraind, en vond het hier ook fijner.
Daarnaast meer motivatie om te gaan omdat het dichtbij is, en veel mensen er ken. is alleen niet zon bekende naam...

Tot hoeveel gaan die dumbbells..
als je bp hebben squatrek paar cable stations en genoeg ruimte kom je al heel eind om 6-12maanden ff begin te zetten, daarna zou ik overstappen naar betere

Train hier al dik 1 jaar. dumbbells gaan maar tot 40 kg maar is voorlopig genoeg voor me(zover gaan ze ook bij olypmia) als ik toe ben aan iets nieuws wil ik inderdaad ook naar Flash gym gaan. maar dit volstaat voorlopig nog goed genoeg:)

Waar ik nu train gaan ze tot 32 - 34 - 35 - 40 - 45

is wel k*t man.... ik zit net k*t met me dumbbell pres die stap 35-40 is te groot heheheheh

Nog steeds zo ziek als een hond, eten wil niet en de laatste 2 trainingen al moeten skippen...

Waar ik nu train gaan ze tot 32 - 34 - 35 - 40 - 45

is wel k*t man.... ik zit net k*t met me dumbbell pres die stap 35-40 is te groot heheheheh

Haha, dat is inderdaad zwaar k*t:P, hebben ze geen losse dumbbells liggen waar je zelf gewicht aan kan doen?

Anders word het ff hard knallen:P

nee zyn allemaal vast, maarja maakt niet uit dan maar 1-2maanden langer geen problemo

zondag

zeuuuu net thuis, ik zie phil health heeft gewonnen? wat is top 10?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 12:26 ----------

1. Phil Heath
2. Jay Cutler
3. Kai Greene
4. Victor Martinez
5. Dennis Wolf
6. Dexter Jackson

aighttt had toch redelijk voorspeld... had alleen victor met dexter omgedraaid ehhehehe eigelijk geld in moeten zetten dan.

Tot op dit moment was ik die hele Mr. O vergeten vandaag. En gisteravond was ik nog van plan me wekker te zetten om het te kijken xD

had er nog aan gedacht ja vannacht maarja. Denk niet dat Jay nog O's wint

Brn geplayed of het meisje van gistervwas dom. die b*ch zet dr nummer in mijn telefoon en zegt dat ik wat moet laten horen omdat ze dacht dat ik een player was. blijkt het verkeerd nummer te zijn.....best k*t dacht dat miss wat zou worden. nu hb ik sjans met dikke negerin van 25 die een kind heeft. :( alle vrouwen zijn h**ren ik mocht niet ens der broek in. Als ik haar tegenkom ga ik der rapen.

Brn geplayed of het meisje van gistervwas dom. die b*ch zet dr nummer in mijn telefoon en zegt dat ik wat moet laten horen omdat ze dacht dat ik een player was. blijkt het verkeerd nummer te zijn.....best k*t dacht dat miss wat zou worden. nu hb ik sjans met dikke negerin van 25 die een kind heeft. :( alle vrouwen zijn h**ren ik mocht niet ens der broek in. Als ik haar tegenkom ga ik der rapen.
Misschien valt ze alleen op 1.80+ :trollface:

Ot: Niets so far.:D

Ok.

mijn moeder die zei dat we hamburgers eten vandaag,
en het is geen junkdag :fuu:

ja ik probeer er onder uit te komen, maar ze zagen er altijd op, trek er me niet veel van aan maar toch, dat is gewoon ni leuk :D

gewoon zeggen dat je niet meer meedoet met het concept "avondeten", en voortaan gewoon rijst met kip of whatever eten:)

gewoon zeggen dat je niet meer meedoet met het concept "avondeten", en voortaan gewoon rijst met kip of whatever eten:)

ja ik probeer ze het te laten begrijpen :D
maar algoed had ik nog een echte maaltijd klaarstaan :D
tonijntje eitjes groentjes met wat pasta :D
NOMNOM

Terug
Naar boven