XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

onderbroeken zijn een plan van de nwo!!!

Hier in het dorp is bier meestal 1,90-2,00 maar 1 café is het maar 1,50 voor 33er. En het is Belgisch bier, logisch natuurlijk :')
In studententijd was het soms 5euro voor 3 duvels bij feestjes van studentenclubs enzo. In de cafés vind je soms wel eens 5euro voor 1 duvel nu :(

Ik betaal liever wat meer voor een lekker biertje uit fles dan dat ik de hele avond kan tanken aan water bier voor hetzelfde geld. Vind 5 euro voor een duvel wel belachelijk trouwens.

Ik betaal liever wat meer voor een lekker biertje uit fles dan dat ik de hele avond kan tanken aan water bier voor hetzelfde geld. Vind 5 euro voor een duvel wel belachelijk trouwens.
Dat is wel vooral in discotheken of cafés die denken dat ze een discotheek zijn. Voor de rest is het toch rond de 3euro meestal voor een duvel.
In de buurt zijn meeste cafés stella of jupiler, sowieso lekker bier. Enkel cafés die primus, romy of maes tappen kom ik liever niet :p

Verkade chocoladereep werkt goed tegen een trainingcrash :heart:

2z6avsp.png

Dat is het punt waarop alle meiden nat van je worden

Mijn autistische ik snap hier niks van, en de traumatische ervaringen met meiden in de sportschool m.b.t. eenheden vieren hoogtij in mijn hoofd:
Meid: ''Mag ik zo squatten? Waarom doe je 20x140?'' Ik:''140 WAT?! APPELS?! PEREN?! 140 UUR WACHTEN OMDAT JE DE EENHEDEN NIET HEBT VERMELDT?!''

20x140 appels squatten zou echt wel raar zijn

http://www.dumpert.nl/mediabase/6710956/13533b54/index.html#228125531
Dit heeft mijn dag verpest.
Echt heel erg jammer dat er zich geen buffe DBB'er (liefst een uit de martial arts rubriek) in deze coupé bevond.

Ik kan wel zeggen dat ik hem heel de coupé door zou rossen maar de realiteit is nu eenmaal dat je het nooit van vijf van die kut honden zou winnen, dus ik houd het op 'wat mij betreft had hij heel de coupé doorgerost mogen worden.'
Wel ben ik ervan overtuigd dat ik tussenbeide zou komen, mocht de situatie zich voordoen.

Terug
Naar boven