- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Hierom, hij zag er niet meer uit, bweik.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hierom, hij zag er niet meer uit, bweik.
Blijf ik sowieso vanaf! 3 keer in mijn leven tequila gedronken, 3 keer bloed gekotst en gedacht dat ik dood ging voor een week lang. 1 shotje is genoeg om mijn avond te verpesten, van de rest van drank geen last van.
Blijf ik sowieso vanaf! 3 keer in mijn leven tequila gedronken, 3 keer bloed gekotst en gedacht dat ik dood ging voor een week lang. 1 shotje is genoeg om mijn avond te verpesten, van de rest van drank geen last van.
Poging gedaan voor 20x 140kg squat, kwam maar tot 15![]()
rip >3 reps op buigPoging gedaan voor 20x 140kg squat, kwam maar tot 15![]()
Doe mij maar 20 vrouwen aan me stang
die jonko gemixt met tequilla
maakt me stijl guerillia

Niet dat ik eigenlijk zoveel drink hoor. Toen ik op uni zat dronk ik wel veel, maar nu niet zo vaak meer. Ook maar paar biertjes oid als ik buiten ga. In mijn studententijd leek alles ook gewoon veel cheaper :')Ja heb tussen de biertjes door aardig wat tequila shotjes gedaan, ben amper nog brak normaal maar vandaag weer ouderwets...![]()

Niet dat ik eigenlijk zoveel drink hoor. Toen ik op uni zat dronk ik wel veel, maar nu niet zo vaak meer. Ook maar paar biertjes oid als ik buiten ga. In mijn studententijd leek alles ook gewoon veel cheaper :')

Hier in het dorp is bier meestal 1,90-2,00 maar 1 café is het maar 1,50 voor 33er. En het is Belgisch bier, logisch natuurlijk :')

Grappig dat je dat zegt.