XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Al twee dagen oprij 2 liter melk vergeten terug te zitten in de koelkast.

Hele dag al geen eetlust

nooit weer tequilla

Blijf ik sowieso vanaf! 3 keer in mijn leven tequila gedronken, 3 keer bloed gekotst en gedacht dat ik dood ging voor een week lang. 1 shotje is genoeg om mijn avond te verpesten, van de rest van drank geen last van.

dit semester verneukt

tfw geen bachelor op 19 jaar de droom is dood

Blijf ik sowieso vanaf! 3 keer in mijn leven tequila gedronken, 3 keer bloed gekotst en gedacht dat ik dood ging voor een week lang. 1 shotje is genoeg om mijn avond te verpesten, van de rest van drank geen last van.

Ja heb tussen de biertjes door aardig wat tequila shotjes gedaan, ben amper nog brak normaal maar vandaag weer ouderwets... :(

Ja heb tussen de biertjes door aardig wat tequila shotjes gedaan, ben amper nog brak normaal maar vandaag weer ouderwets... :(
Niet dat ik eigenlijk zoveel drink hoor. Toen ik op uni zat dronk ik wel veel, maar nu niet zo vaak meer. Ook maar paar biertjes oid als ik buiten ga. In mijn studententijd leek alles ook gewoon veel cheaper :')

Niet dat ik eigenlijk zoveel drink hoor. Toen ik op uni zat dronk ik wel veel, maar nu niet zo vaak meer. Ook maar paar biertjes oid als ik buiten ga. In mijn studententijd leek alles ook gewoon veel cheaper :')

Hier in zwolle kroeg 1,25 biertje 2,- mixjes :cool:

Hier in zwolle kroeg 1,25 biertje 2,- mixjes :cool:
Hier in het dorp is bier meestal 1,90-2,00 maar 1 café is het maar 1,50 voor 33er. En het is Belgisch bier, logisch natuurlijk :')
In studententijd was het soms 5euro voor 3 duvels bij feestjes van studentenclubs enzo. In de cafés vind je soms wel eens 5euro voor 1 duvel nu :(

Uit m'n jas gescheurd :(

Grappig dat je dat zegt.
Ik heb recentelijk een mooie boxershort van McGregor gekocht die me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met jelqen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua draagriem (baggy) maar mijn teelballen knappen zowat uit de pijpen, om over mijn schacht nog maar niet te spreken (eikel ongeveer 2x schacht in erectie). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige onderbroekenlade, volgespoten sokken daargelaten. Boxershorts zitten prima als ik 'slap' sta, maar zodra ik een meisje van 11 zie, of een huilende bejaarde, komt die eikel eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is in mijn broek. Niet chill!

Terug
Naar boven