- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Wow das dezelfde als Tavi maar die van hem is ook kapot!!!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow das dezelfde als Tavi maar die van hem is ook kapot!!!!
ziek
ik zag jarno hams een keer een fiets vouwen en dat vond ik al bruut en jij vouwt gewoon een auto
Lijkt wel geschreven door een kind, verschrikkelijk slechte grammatica ookToxic Nitraten. Wanneer het nitraatgehalte in water wordt blootgesteld aan hoge temperaturen, bij water dat kookt, word het zeer giftig. Hoge temperaturen veranderen volledig van de samenstelling van nitraten, en veranderen dan in nitrosaminen en nitrosaminen zijn kankerverwekkend. Zij kunnen verschillende vormen van kanker veroorzaken.
Arseen intoxicatie. Als je lang genoeg opnieuw gekookt water gebruikt, na verloop van tijd, kun je last krijgen van een arsenicum vergiftiging, het kan leiden tot een aantal zeer ernstige gezondheidsproblemen, zoals kanker, hart-en vaatziekten, neurologische problemen en zelfs onvruchtbaarheid.
Overmatige Fluoride Inname. Als u te veel fluoride in neemt, kunt u neurologische problemen gaan ervaren. Kinderen die te veel fluoride binnen krijgen kunnen last hebben van cognitieve vertragingen.
Gezien de bovengenoemde informatie, de volgende keer als u opnieuw water kookt, denk dan opnieuw. U kunt u zelf en anderen die gebruik maken van het opnieuw gekookt water blootgesteld worden aan uiterst gevaarlijke giftige stoffen.
wat
gloof r niks vanDe 'e' van mijn toetsenbord is kapot rip
je doet alsof je water ziet branden
je bakt er gewoon geen kut van n*ger
jonge ik had al die doekoe maar ik kwam niet op straten

dan dobbel je niet hard genoeg je bestjonge ik had al die doekoe maar ik kwam niet op straten![]()
Had al zoveel geluk in mijn leef dat ik born buff ben, dat monopoly me geen straten gunt
ik woog meer toen ik 12 wasHad al zoveel geluk in mijn leef dat ik born buff ben, dat monopoly me geen straten gunt
kan ik mee leven