broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Bijzonder dat er allemaan stoffen zich spontaan vormen in water als je het nog een keerckookt.
Its magic
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bijzonder dat er allemaan stoffen zich spontaan vormen in water als je het nog een keerckookt.
kies dan wat goeds als je toch gaat cheaten

Was niet de bedoeling ,anders had ik inderdaad wel wat anders gegeten. Zak was ineens leeg, ben nu ook nog misselijk

Was niet de bedoeling ,anders had ik inderdaad wel wat anders gegeten. Zak was ineens leeg, ben nu ook nog misselijk![]()

hoe typ je die 'e' dan?De 'e' van mijn toetsenbord is kapot rip
je doet alsof je water ziet branden
Snel teruggeven dan.
nee allah heeft het me al vergeven
Uit huis gaan. Beste beslissing ooit.Kom ik helemaal kapot en gesloopt thuis, probeert mijn moeder direct een gesprekje met me aan te knopen
Laat me eerst even op adem komen en iets eten/drinken, en toch blijf ik beleefd reageren omdat ik van haar hou![]()
Kom ik helemaal kapot en gesloopt thuis, probeert mijn moeder direct een gesprekje met me aan te knopen
Laat me eerst even op adem komen en iets eten/drinken, en toch blijf ik beleefd reageren omdat ik van haar hou![]()

amen
wat lievKom ik helemaal kapot en gesloopt thuis, probeert mijn moeder direct een gesprekje met me aan te knopen