- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Waarschijnlijk volgend jaar, ga haar wel echt missen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja man, meerdere, hoezo?
niks mis mee hoor
mischien word je ooit nog een keertje buff dan
Weeg jij niet 15kg minder dan ikniks mis mee hoor
mischien word je ooit nog een keertje buff dan
Stond lekker te deadliften.
Warming up
15x30kg om even op gang te komen
8x60kg een paar keer
3x80kg een paar keer
2x90kg 2 setjes
Laatste rep van tweede set 90kg gaat er halverwege iets kapot in mijn rug ofzo, auuuu !@#$. Mobiliteit van 'redelijk en gaat vooruit' terug naar 0,0. Ben zo pissig!!! Nog wel de rest van mijn workout af kunnen maken (deed DL als eerst) maar gvd wat kut dit. Hopelijk morgen weg.
Vorige keer ook 90 gedaan en dat ging prima. (dit was 2e keer sumo DL)Die 3x 80 kan ik misschien nog een klein beetje begrijpen.
Maar wat was de gedachte achter die 2x 90kg? vragen om problemen imo (was je max niet rond de 100?)
Vorige keer ook 90 gedaan en dat ging prima. (dit was 2e keer sumo DL)
Ging vorige keer zelfs zo prima dat ik nu de 100 wilde proberen, een week later.
n*ger wat, niet natty?Weeg jij niet 15kg minder dan ik
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weeg jij niet 15kg minder dan ik
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Precies hetzelfde hier.Stond lekker te deadliften.
Warming up
15x30kg om even op gang te komen
8x60kg een paar keer
3x80kg een paar keer
2x90kg 2 setjes
Laatste rep van tweede set 90kg gaat er halverwege iets kapot in mijn rug ofzo, auuuu !@#$. Mobiliteit van 'redelijk en gaat vooruit' terug naar 0,0. Ben zo pissig!!! Nog wel de rest van mijn workout af kunnen maken (deed DL als eerst) maar gvd wat kut dit. Hopelijk morgen weg.
maar hij is maagd en bencht niet eens 100kgJe moet nooit advies aannemen van iemand die nog geen 200kg squat
Van meaantje zou je dus prima advies kunnen aannemen