MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja idd veel moeite om te praten

niks mis mee hoor

mischien word je ooit nog een keertje buff dan
attachment.jpg

Stond lekker te deadliften.
Warming up
15x30kg om even op gang te komen
8x60kg een paar keer
3x80kg een paar keer
2x90kg 2 setjes
Laatste rep van tweede set 90kg gaat er halverwege iets kapot in mijn rug ofzo, auuuu !@#$. Mobiliteit van 'redelijk en gaat vooruit' terug naar 0,0. Ben zo pissig!!! Nog wel de rest van mijn workout af kunnen maken (deed DL als eerst) maar gvd wat kut dit. Hopelijk morgen weg.

Warming up
8x60kg een paar keer
3x80kg een paar keer
2x90kg 2 setjes
Laatste rep van tweede set 90kg gaat er halverwege iets kapot in mijn rug ofzo, auuuu !@#$. Mobiliteit van 'redelijk en gaat vooruit' terug naar 0,0. Ben zo pissig!!! Nog wel de rest van mijn workout af kunnen maken (deed DL als eerst) maar gvd wat kut dit. Hopelijk morgen weg.

Die 3x 80 kan ik misschien nog een klein beetje begrijpen.

Maar wat was de gedachte achter die 2x 90kg? vragen om problemen imo (was je max niet rond de 100?)

Die 3x 80 kan ik misschien nog een klein beetje begrijpen.

Maar wat was de gedachte achter die 2x 90kg? vragen om problemen imo (was je max niet rond de 100?)
Vorige keer ook 90 gedaan en dat ging prima. (dit was 2e keer sumo DL)
Ging vorige keer zelfs zo prima dat ik nu de 100 wilde proberen, een week later.

Vorige keer ook 90 gedaan en dat ging prima. (dit was 2e keer sumo DL)
Ging vorige keer zelfs zo prima dat ik nu de 100 wilde proberen, een week later.

2e keer sumo, waarom dan niet meer volume op lager gewicht?

Maar vervelend, spiertje o.i.d.?

Juist omdat het zo lekker ging.. overmoed, denk ik? Les geleerd :P

Het is inmiddels al een stuk minder. Het heeft niet de hele tijd pijn gedaan, kon alleen echt niet buigen in het begin. Het ebt langzaam weg. Hopen op een pijnloze ochtend.

kut creatine ook altijd

Meestal begin ik met n aantal hyperextentions als warming up...

Advies aannemen op basis van de persoon erachter is sws een slecht idee

Je moet nooit advies aannemen van iemand die nog geen 200kg squat

Van meaantje zou je dus prima advies kunnen aannemen

Warming up
8x60kg een paar keer
3x80kg een paar keer
2x90kg 2 setjes
Precies hetzelfde hier.

Terug
Naar boven