MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net 2 paracetamol geslikt dus ik ben niet meer true natty :( rip

hoe weet jij dit?

Weeg jij niet 15kg minder dan ik
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie argumentatie knul, jij komt er wel

Advies aannemen op basis van de persoon erachter is sws een slecht idee

niet per se toch. Van iemand als Layne Norton ofzo zou ik veel sneller iets aannemen dan van een of andere iffb pro ofzo

Je moet nooit advies aannemen van iemand die nog geen 200kg squat

Van meaantje zou je dus prima advies kunnen aannemen

ik ben ook erg goed in mensen dingen adviseren die ik zelf niet doe

ik neem alleen advies aan van mensen met grote biceps

5 minuten na bloedafname bijna flauwgevallen en de rest van de dag heel kut gevoeld. Kut is dat ik regelmatig mijn bloed moet gaan laten testen vanwege roac

Nah, beetje. Maar nu was alles prima had geen problemen. Moest bij die apotheek roac krijgen en opeens gaat mijn zicht binnen 1 minuut bijna helemaal wel, ren half naar buiten en heb dikke 5 minuten moeten zitten in de regen om weer duidelijk kunnen zien

Net tantoe hard de bovenkant van m'n voet gestoten tegen de punt van m'n bureau omdat ik m'n telefoon ermee wilde opvangen :( :( :(

Nah, beetje. Maar nu was alles prima had geen problemen. Moest bij die apotheek roac krijgen en opeens gaat mijn zicht binnen 1 minuut bijna helemaal wel, ren half naar buiten en heb dikke 5 minuten moeten zitten in de regen om weer duidelijk kunnen zien
Is raar. Maar zolang het niet te veel voorkomt zou ik er niet teveel over nadenken. Moest je een vrouw zijn zou ik vragen of je lmisschien een ander merk van de pil nam :D mijn vriendin had dat gekregen en viel dan telkens in dezelfde periode van de maand minstens 2 keer flauw in die week. Maar dit is hier niet het geval natuurlijk :roflol:

Net tantoe hard de bovenkant van m'n voet gestoten tegen de punt van m'n bureau omdat ik m'n telefoon ermee wilde opvangen :( :( :(
Heel mijn voet en scheen staan vol met littekens door soortgelijke taferelen. Als voetballer heb ik nogal snel de neiging op iets te trappen :headbang:

Terug
Naar boven