- Waardering
- 265
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 68kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gebitch, net alsof die paar hamburgertjes kwaad kunnen.
,kheb die rommel gwn niet nodig,
als het nu kippenburgers waren zou ik ng akkoord kunnen gaan

kheb die rommel gwn niet nodig,
als het nu kippenburgers waren zou ik ng akkoord kunnen gaan
Heb net 485 gram spek op met 430gram kipfilé allemaal bereid in een tostieijzer en was best lekker. ook trouwens 320gram erwten

Zo slecht zijn de meeste hamburgers helemaal niet.wat heeft dat er nou met te maken? xD
ik probeer op mijn voeding te letten en de JUISTE dingen te eten, met zot rotburger heb je amper wat aan
lgit er ook aan hoe je ze bereid, op de grill geen problemó

deed ik ook maar is bijna dubbel zo vet man, moet je eens voor de rol keukenrol erop leggen heel dat ding geel van de vet
daar baal ik zo van, idd hamburgertje kan niet zoveel kwaad, maar wel als je hem zo klaarmaakt en het is geen junkdag 

ja ik weet het, maar ik heb hem niet klaar gemaakt, dat is het em netdaar baal ik zo van, idd hamburgertje kan niet zoveel kwaad, maar wel als je hem zo klaarmaakt en het is geen junkdag
![]()

als je ipv een junkDAG gewoon enkele junkmaaltijden op verschillende tijdstippen door de week neemt, dan ben je voorbereid op onvoorziene omstandigheden zoals deze![]()
thx voor deze nuttige reactie !
hier ben ik wat mee, ga ik zeker proberen te plannen
heb net ook weer dik een kilo aan meat op, alles op de gril maar dan komt er zelfs nog vet vanaf. Dinsdag toch weer cardio dus np, en heb op een broodje van de bakker met wat chocovulling niks verkeerds op