MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nee was geen scheitphone

je ritsloze broekzak niet adjusten als je gaat zitten oid is dan ook echt wel een beginnersfout

normaal kan ik mn telefoon gewoon laten vallen en gebeurd er niks, maar nu van minder dan een halve meter gaat hij stuk :(

is het nou zo moeilijk om een telefoon te maken waar je mee kan gooien en smijten zonder dat het scherm barst :(:(

nee was geen scheitphone

normaal kan ik mn telefoon gewoon laten vallen en gebeurd er niks, maar nu van minder dan een halve meter gaat hij stuk :(

is het nou zo moeilijk om een telefoon te maken waar je mee kan gooien en smijten zonder dat het scherm barst :(:(

Vroegâh mien jong toen hajje ze nog

telefoon viel uit mn zak toen ik even lekker aan het skijten was. Scherm helemaal gebarsten :( :(

Goed excuus voor een nieuwe met snapchat.

Waarom geen hoesje trouwens?
Had ook altijd dat gejank met vallen, nieuwe telefoon toen meteen een goed shockproof hoesje, worth/10, ontelbaar keer laten vallen, nog steeds zo goed als nieuw.

Beter telefoon met hoesje en sex zonder condoom dan kapotte telefoon en geen sex.

f**k ben net wakker. En gym sluit al om 14:00 wtf is dit nou weer voor kut gym. Om zaterdag ochtend 9 uur sochtends open gaan pls. En dan om 14:00 sluiten

telefoon viel uit mn zak toen ik even lekker aan het skijten was. Scherm helemaal gebarsten :( :(
Ken je die opplakfolie om te voorkomen dat er krassen op je scherm komen? Daar heb je ook een dikkere variant van, beschermd je telefoonscherm echt goed. Ipv dat je scherm barst, barst dat oppakdingetje.

Zonder is mooier. Maar het is veel minder opvallend dan een hoesje, en beschermd meer dan menig hoesje.

Ken je die opplakfolie om te voorkomen dat er krassen op je scherm komen? Daar heb je ook een dikkere variant van, beschermd je telefoonscherm echt goed. Ipv dat je scherm barst, barst dat oppakdingetje.

Zonder is mooier. Maar het is veel minder opvallend dan een hoesje, en beschermd meer dan menig hoesje.
Tempered glass

Het feit dat ik vanavond bij mijn terror schoonmoeder moet eten

maar ik vind dat eigenlijk zo'n onzin. Je koopt een telefoon en moet dan ook nog iets anders kopen omdat dat ding anders binnen een maand stuk is. Hoe moeilijk is dat nou als fabrikant om dat te fixen.

Bijvoorbeeld doet zon fabrikant t*ring veel moeite om dat ding een milimeter dunner te maken doen mensen een hoesje er om heen waardoor dat ding toch weer een cm dikker is. Lekker efficiente operatie dit

maar ik vind dat eigenlijk zo'n onzin. Je koopt een telefoon en moet dan ook nog iets anders kopen omdat dat ding anders binnen een maand stuk is. Hoe moeilijk is dat nou als fabrikant om dat te fixen.

Bijvoorbeeld doet zon fabrikant t*ring veel moeite om dat ding een milimeter dunner te maken doen mensen een hoesje er om heen waardoor dat ding toch weer een cm dikker is. Lekker efficiente operatie dit
het is net als tequila, ze maken een fucking vies drankje dat alleen lekker is met citroen en zout

Het ontwerp van een moderne smartphone met een glazen beeldscherm over de hele oppervlakte maakt het bijna onmogelijk om ze tegen vallen bestand te maken.

Anders moet je een totaal ander desing en/of andere materialen.
Maar dat willen de meeste mensen niet.

Er bestaan best telefoons die tegen een stootje kunnen, er bestaan zelfs telefoons die je van de 2de verdieping kan laten vallen, maar die zijn lomp en lelijk en wil je waarschijnlijk niet.

f**k ben net wakker. En gym sluit al om 14:00 wtf is dit nou weer voor kut gym. Om zaterdag ochtend 9 uur sochtends open gaan pls. En dan om 14:00 sluiten
Hier net hetzelfde, zondag sluiten om half2 zelfs. Echt kut als je 's avonds op stap bent geweest, of gewoon eens lang wil blijven liggen en rustig wakker worden.

weet iemand hoe ik mn Paypal account werkende kan krijgen? Vroeger had ik nooit problemen maar nu moet ik mn account opeens aan een credit card linken ???

probeer al een tijdje iets te bestellen in the UK omdat het daar goedkoper is maar als ik niet kan betalen gaat dat niet door :( :(

Terug
Naar boven