- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Ja her word vergoed of ja verdoving is een keuze?
Boren zonder verdoving is helaas bij niet iedereen mogelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
being a little b*ch is a choiceJa her word vergoed of ja verdoving is een keuze?
Boren zonder verdoving is helaas bij niet iedereen mogelijk.

mijn hoop in de mensheid bedoel je?klopt door sommige dingen niet weg te gooien zodat je dan weer huilie huilie kunt doen als je het weer ziet later bijv.
![]()
t*ring wat een simpele mensen hierop. Kan me echt boos maken hierom
[Link niet meer beschikbaar]

Zorgt wel voor dagelijkse amusementswaarde niet?1 vriend die de pagina liked ook en echt de meest achtelijke sub 70IQ doos die ik als vriend heb![]()
Heb er ook zo'n paar, al overwogen om die eruit te fl*kkeren maar dan plaatsen ze weer zo'n geweldige status met een mening die echt iedereen moet weten en dan denk ik...ach blijft lachen. heb er zelf een die nog smaller is dan mijn vriendin, wel de hele tijd zijn gymkleding, supps en z'n halters post maar 0 progress maakt. Deelt ook zijn eigen posts van de dag of weken ervoor... njaDat wel.
Maar het is ook zo'n doos die al die ' like als je' ' share om te ' ect ect deelt, vet irritant

Maar wie was 'niet volgen'?Dat wel.
Maar het is ook zo'n doos die al die ' like als je' ' share om te ' ect ect deelt, vet irritant
En die heeft je niet dood gemaakt? Ik dacht dat alles daar designed to kill was.
crikey mate
ja wtf man lag al op je te wachtenOm 8 ur ben ik even gaan liggen, pas wakker, allemaal berichtjes waar ik blijf. Lol.
ja wtf man lag al op je te wachten
OT: vanwege rare kruin op achterhoofd groeit nekhaar wat apart, dus probeerde het bij te werken met de trimmer
om het zacht te zeggen is da nie echt goed gelukt