AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

@diaephi meneer de pliesie agent.

Ik werd net van de weg gehaald omdat ik denk ik te hard reed maar ze konden me niet meten oid.

Maar ze bleven wel echt 5 minuten met me rijbewijs in de auto zitten en toen ze eruit kwamen gaven ze hem terug en zeiden ze verder ook niks

Wat doen ze dan normaal gesproken? Of alleen mij natrekken oid?

Ben wel benieuwd namelijk

Helpen is liev

weet iemand hoe ik mn Paypal account werkende kan krijgen? Vroeger had ik nooit problemen maar nu moet ik mn account opeens aan een credit card linken ???

probeer al een tijdje iets te bestellen in the UK omdat het daar goedkoper is maar als ik niet kan betalen gaat dat niet door :( :(

Als het goed is kun je gewoon je bank rekeningnummer koppelen waardoor je gewoon in 1 keer kunt afrekenen

Ik werd net van de weg gehaald omdat ik denk ik te hard reed maar ze konden me niet meten oid.

Maar ze bleven wel echt 5 minuten met me rijbewijs in de auto zitten en toen ze eruit kwamen gaven ze hem terug en zeiden ze verder ook niks

Helpen is liev

natrekken en aftrekken

weet iemand hoe ik mn Paypal account werkende kan krijgen? Vroeger had ik nooit problemen maar nu moet ik mn account opeens aan een credit card linken ???

probeer al een tijdje iets te bestellen in the UK omdat het daar goedkoper is maar als ik niet kan betalen gaat dat niet door :( :(

Creditcard aanvragen

vandaag was de dag dat ik heel de dag zou besteden aan mijn studie.

Helaas.., helaas

Helpen is liev
Als ze niks gezegd hebben zou ik me er niet veel van aantrekken

echt een mooie dickskin (nohomo) ader maar kreeg m niet goed op de foto

sorry @Pillz :(

Helpen is liev

Zorgen dat jij 5 minuten later thuis bent dan geplanned. Dat maakt de dag van een simpele agent weer goed.

20min loopband op sokken

Om half 2 uit bed gebeld worden om de stuw te strijken. Vanalles wat tegen zit! Net pas thuis. Met de late dienst van gisteren erbij geteld 15 uur gewerkt afgelopen 24u. En nu wakker blijven om mijn dochtertje zo naar school te brengen

120 euro aan verdovingen...

geblesseerde onderrug van werk en nu dus niet volgas kunnen sporten!
:janken:

Damn man :o

Is dat niet tot op zekere hoogte verzekerd?

weet ik niet.

zou wel leuk zijn, want ookal ben ik maximaal verzekerd voor tandheelkunde, verdovingen zijn voor eigen rekening. ruim 17 euro per verdoving..

h**ren verzekering.

alsof verdoving een fucking keuze is :roflol:

Terug
Naar boven