MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Boodschappen vergeten te doen, dus maar een blik tonijn open getrokken. Lijken er wel allemaal eitjes jn te zitten. Gadver

Ram veel zin om te trainen maar ben totaal gefrituurd

Vandaag is mijn dag verpest door de wekker.. Bah!

Ik deed voor de grap eens bijdehand tegen een kerel die voorbijfietste. Hij zei dat ik mijn mond moest houden, maar toen hij een stuk verder was (ik was met lopende vrienden) riep ik 'homo'. Trekt hij me van mijn fiets af en heeft hij me in de bosjes gepusht, dus ik zeg 'gast, gast, gast'.
Die had vast een kort lontje vandaag.

Toen hij wegliep zei hij ook nog iets in de trend van 't*ring ecto' maar gezien ik normaal gesproken bekend sta als 'skeletto' kan ik dat alleen maar als vooruitgang beschouwen. Ik denk ook dat het de eerste keer in zo'n zeven jaar is dat hij fysiek geweld gebruikte.

Ik deed voor de grap eens bijdehand tegen een kerel die voorbijfietste. Hij zei dat ik mijn mond moest houden, maar toen hij een stuk verder was (ik was met lopende vrienden) riep ik 'homo'. Trekt hij me van mijn fiets af en heeft hij me in de bosjes gepusht, dus ik zeg 'gast, gast, gast'.
Die had vast een kort lontje vandaag.
unaware,link?

Echt een hele minuut de tijd genomen om een mooi filmpje te maken voor youtube. Gelijk meer dislikes dan likes :(

Echt een hele minuut de tijd genomen om een mooi filmpje te maken voor youtube. Gelijk meer dislikes dan likes :(
hqdefault.jpg

Om verder te shredden schrap ik een liter frisdrank per dag:treuren: hallo
Acesulfaam-K E 950
Aspartaam E 951
Cyclamaat E 952
Sacharine E 954
Sucralose E 955
Thaumatine* E 957
Neohesperidine-DC E 959
Steviol glycoside (stevia)* E 960
Neotaam E 961
Aspartaam-acesulfaamzout E 962