AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kapsalonnetje of turkse pizza .. back bulk gains
Netjes om 3 uur 's nachts mijn magere kwark opgegeten (met 3 sneden krentenbrood die royaaaaal belegd waren met roomboter; zou ook richting de 500-600 extra kcal moeten zijn volgens de verpakking :) )

• Like
Waarderingen: vntl
Netjes om 3 uur 's nachts mijn magere kwark opgegeten (met 3 sneden krentenbrood die royaaaaal belegd waren met roomboter; zou ook richting de 500-600 extra kcal moeten zijn volgens de verpakking :) )
met spijs er in? hopelijk wel toch damn kut cut

2012 Olympic Silver Medalist Gamze Bulut of Turkey (left) has tested positive for a banned substance, now making 6 of the women's 1500m finalists from the London Olympics guilty of doping.

top kek

muh drug tests

Triggerpoint of peace in mijn kuit gevonden tijdens routinewerk, had er niet eens last van oid.

Een arts aanwezig die mijn benen wilt amputeren?

hoe komt het dan jouw hele lijf vol zit met triggerpoints?

wat the fk zijn even triggerpoints.

zou denken dat met mijn manier van liften mijn lichaam een triggerpoint zou moeten zijn.
het enige wat ik af en toe heb is dat me rechter heup beetje bout doet, maar na paar keer hard wrijven en beetje er op slaan is dat ook zo weg.

wat the fk zijn even triggerpoints.

zou denken dat met mijn manier van liften mijn lichaam een triggerpoint zou moeten zijn.
het enige wat ik af en toe heb is dat me rechter heup beetje bout doet, maar na paar keer hard wrijven en beetje er op slaan is dat ook zo weg.

mss zitten jouw hele glutes ook wel vol trigger points. Zou eens langs een fysio gaan :D

Maandag :(

Vakantie afgelopen :(

Vandaag begonnen met het supplementeren van Omega3, en ik ben al de hele dag visboeren aan het laten. Fucking smerig :'(

Terug
Naar boven