- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
ik lust er wel 10 nu :-(Kapsalonnetje en turkse pizza dan. Dat of of is meer voor de cut.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik lust er wel 10 nu :-(Kapsalonnetje en turkse pizza dan. Dat of of is meer voor de cut.
Netjes om 3 uur 's nachts mijn magere kwark opgegeten (met 3 sneden krentenbrood die royaaaaal belegd waren met roomboter; zou ook richting de 500-600 extra kcal moeten zijn volgens de verpakking
)met spijs er in? hopelijk wel toch damn kut cutNetjes om 3 uur 's nachts mijn magere kwark opgegeten (met 3 sneden krentenbrood die royaaaaal belegd waren met roomboter; zou ook richting de 500-600 extra kcal moeten zijn volgens de verpakking)
Join the club.
2012 Olympic Silver Medalist Gamze Bulut of Turkey (left) has tested positive for a banned substance, now making 6 of the women's 1500m finalists from the London Olympics guilty of doping.
Triggerpoint of peace in mijn kuit gevonden tijdens routinewerk, had er niet eens last van oid.
Een arts aanwezig die mijn benen wilt amputeren?
hoe komt het dan jouw hele lijf vol zit met triggerpoints?
wat the fk zijn even triggerpoints.
zou denken dat met mijn manier van liften mijn lichaam een triggerpoint zou moeten zijn.
het enige wat ik af en toe heb is dat me rechter heup beetje bout doet, maar na paar keer hard wrijven en beetje er op slaan is dat ook zo weg.

mss zitten jouw hele glutes ook wel vol trigger points. Zou eens langs een fysio gaan![]()
hoe komt het dan jouw hele lijf vol zit met triggerpoints?
Dit is de eerste keer dat ik een pijnlijk plekje in mijn rechterbeen vond.