AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zou idd denken wagenziek, maar na een paar minuten is wel erg snel. Werd vroeger ook behoorlijk ziek als kind in de auto, maar dat was na 2+ uur. Denk gewoon een slechte dag, misschien wat versterkt door de tan2, al heb ik daar verder geen ervaring mee. Maar dacht dat misselijk/hoofdpijn een mogelijke bijwerking was.

Achterstallig college materiaal aan het maken op suicide tuesday. Maar goed dat het zo'n lekker feestje was, anders hadden die fuckers het lekker mogen doen met het materiaal van vorig jaar ;)

No GF -> seksuele frustratie -> cortisol -> katabool
Vind geen vriendin erger dan een vriendin tbh, momenteel al helemaal. Ik word groot, nog groter, GF zeurt dat ik te groot word, ik wijs haar naar de deur en ga verder groeien. Grote kans dat ik in zo'n situatie ga komen over x aantal jaren als ik nu een vriendin neem:o.

Weer eens een nacht niet slapen. Maar beneden gegaan, bakje lichte wietthee gezet en een pammetje.
Mou mog maar even lezen....

wat betekent het als je iemand hebt toegevoegd op fb en je later kijkt en diegene niet je verzoek heeft geweigerd, MAAR DAT JE DIEGENE NIET EENS MEER KAN TOEVOEGEN :(:o
ben ik nu geblokkeerd of wat is dit?
eg ram gemeen ouwhoer:treuren:

Achterstallig college materiaal aan het maken op suicide tuesday. Maar goed dat het zo'n lekker feestje was, anders hadden die fuckers het lekker mogen doen met het materiaal van vorig jaar ;)

Wat voor colleges geef je?

Ben geneigd te zeggen koken/chef kok

Terug
Naar boven