- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
rip in pipDit is de eerste keer dat ik een pijnlijk plekje in mijn rechterbeen vond.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rip in pipDit is de eerste keer dat ik een pijnlijk plekje in mijn rechterbeen vond.
had laatst omega 3 van een andere site en had het toen ook. dacht eerst huh heb toch helemaal geen vis gegeten vandaag, later kwam het besef pasVandaag begonnen met het supplementeren van Omega3, en ik ben al de hele dag visboeren aan het laten. Fucking smerig :'(

had laatst omega 3 van een andere site en had het toen ook. dacht eerst huh heb toch helemaal geen vis gegeten vandaag, later kwam het besef pas![]()
Vandaag begonnen met het supplementeren van Omega3, en ik ben al de hele dag visboeren aan het laten. Fucking smerig :'(

Volgens @Mister10 zijn ze dan slechtHaha ik had precies hetzelfde. Dacht wtf komt deze visgeur vandaan. Dacht srs dat ik ziek was ofzo.![]()
Dat is helemaaaaal niet mogelijk. Ik heb ze van @XXL Nutrition.. Dus.
Geen idee, zolang er natuurlijk nergens (eerlijke) resultaten van zijn blijft het speculeren natuurlijk.Visoliepillen die minder dan 10 cent per stuk kosten, zijn denk ik niet heel zuiver.
Het is misschien niet de visolie zelf, maar dat het buiten de koelkast bewaard wordt. Op lage temperatuur oxideert het aanzienlijk trager, maar het wordt meestal gewoon in de kast bewaard. Ook supplementen shops bewaren het niet gekoeld, dus je krijgt het vaak al iets geoxideerd.Geen idee, zolang er natuurlijk nergens (eerlijke) resultaten van zijn blijft het speculeren natuurlijk.
Is het zoveel 'slechter' als een deel geoxideerd is? Of is het dan gewoon minder werkzaam?Het is misschien niet de visolie zelf, maar dat het buiten de koelkast bewaard wordt. Op lage temperatuur oxideert het aanzienlijk trager, maar het wordt meestal gewoon in de kast bewaard. Ook supplementen shops bewaren het niet gekoeld, dus je krijgt het vaak al iets geoxideerd.
Nog niet bekend, maar wel een kans dat het dan slecht voor je gezondheid is.Is het zoveel 'slechter' als een deel geoxideerd is? Of is het dan gewoon minder werkzaam?
Importantly, the biological effects and health consequences of consuming oxidised fish oil supplements are not yet established. In 2010, the European Food Standards Authority (EFSA) panel on biological hazards presented a scientific opinion on fish oil for human consumption(,15), concluding that ‘information on the level of oxidation of fish oil (as measured by peroxide and anisidine values) and related toxicological effects in humans is lacking’.
Eet bijna geen vis, vind het echt niet lekker. Als ik het op sommige manieren klaarmaak valt het te doen maar nog steeds geen plezier. Los het liever zo op.Je moet ook gewoon 1 a 2x per week wat verse, wildgevangen (dus geen kweek uit een Noorse antibioticaboerderij), vis halen ipv al die supplementen bullshit. Sprotjes, makreel, haring...
Behalve de mensen die graag surstromming eten danNog niet bekend, maar wel een kans dat het dan slecht voor je gezondheid is.
Maar gezien het feit dat oxidatie zorgt voor een vieze/geur smaak, en als je zo'n rotte vis op je bord hebt je deze waarschijnlijk ook weg gooit zou ik het gewoon in de prullenbak doen.
Bron: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4681158/
Vandaar dat ik ook alleen maar vis eet, dan weet je wat je binnen krijgt en ruik je erg snel of het erg is geoxideerd.
Ik ben sowieso al geen viseter dusja...kan je allergisch zijn voor in de auto zitten
voelde me gewoon prima net een paar minuten in de auto en tan2 misselijk en hoofdpijn alles rip
Ah dat is wel verveld dan, dan zou ik het wel zelf gekoeld bewaren dat scheelt al een hoop verdere oxidatie. Zelf vind ik bijna al het vis wel lekker dus dat scheeltEet bijna geen vis, vind het echt niet lekker. Als ik het op sommige manieren klaarmaak valt het te doen maar nog steeds geen plezier. Los het liever zo op.
En niet zagen van 'gewoon eten' want dat helpt niet. Heb graag smaak van mijn eten en eet zeer gevarieerd behalve vis dan.
Behalve de mensen die graag surstromming eten danIk ben sowieso al geen viseter dusja...
.