Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik vind kleinschalig ook leuker maar voor dikke bands moet je nu eenmaal naar dikke festivals.

Met een groep van 6 man, een paar meter opschuiven is makkelijker gezegd dan gedaan. Je staat met 3 à 4 man op 1m².

Had je een musepit kunnen maken toch.

Maximaal getrolled worden door de bus en 1 uur en 13 min doen over wat normaal 44 min is.

f**k you connexion.

Dat zal nu al een stuk moeilijker gaan. Bij ons zie je constant politie patrouilleren. Is echt ziek vermeerderd tegenover jaar of 8 geleden
Hmm voor mij was het voor het laatst bijna 3 jaar geleden, nooot problemen mee gehad. Wel honden maar die waren altijd iets later, zelf nooit gezien maar vrienden die betrapt werden die 2u later kwamen.

En een vriend wiens pil in de rij in klapte die zo vaag zat te kijken dat die gevisiteerd werd:o. Maar meestal als je je kunt gedragen doen ze niks, grotendeels op zulke festivals zijn dan ook onder invloed.

Knieschijf die een eigen leven leidt en daardoor nu vocht in m'n knie...

Ofwel vandaag thuis zitten en filmpjes kijken

Ik vind kleinschalig ook leuker maar voor dikke bands moet je nu eenmaal naar dikke festivals.

Met een groep van 6 man, een paar meter opschuiven is makkelijker gezegd dan gedaan. Je staat met 3 à 4 man op 1m².
beta, ik ga dan gewoon een moshpit maken. schijt aan die tokkies, bent gvd alfa as f**k met muscles, alsof ze wat proberen:windup:

Alle mensen in de supermarkt

ruzie bij een muse concert :roflol:

dat is wel next level hommel

Tot dusver niet. Een debat in Parijs waar ik aan deelnam is wel een keer helemaal opgenomen, maar dat ging over of 'terugslaan' naar hackers verboden zou moeten zijn of niet. Heeft wel raakvlakken maar is niet echt helemaal hetzelfde. Ik zou een link posten maar ik hou graag toch wel enige scheiding tussen mn DBB account en real life ;)

Ik blijf jouw fb dan wel stalken :$

no-homo

Wat is muse :$

Een%20Mus.jpg

Kan niet linken omdat op mobiel maar op de broscience facebook stond een artikel over Belgische doping nazi's die in nederland een Belgische bbing show binnengevallen zijn.

Alleen deelnemers gevlucht en nu allemaal daarom positief bevonden.

België pls.

Kan niet linken omdat op mobiel maar op de broscience facebook stond een artikel over Belgische doping nazi's die in nederland een Belgische bbing show binnengevallen zijn.

België pls.
Luls

België pls.
Ik zag een tiental ingevette kerels in een slip en met twee ananassen onder iedere arm uit een gebouw komen rennen, fijn, dat ook weer verklaard. Thanks!

Heeft iemand een guide hoe je face swap kan doen in een video met eventueel sony vegas?

Zodat je zoiets als dit kan maken

Welke debielen van dbb zitten er op naam van anderen in die ipf livestream chat

Paar boze blikken die kant op geworpen (met oogcontact) maar ik heb inmiddels genoeg dergelijke situaties meegemaakt bij concerten/festivals om te weten dat van praten alleen maar ruzie komt. Daar zijn ze gewoon niet beschaafd genoeg voor.
Amsterdammers 1-0 walnoot

Terug
Naar boven