MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vind geen vriendin erger dan een vriendin tbh, momenteel al helemaal. Ik word groot, nog groter, GF zeurt dat ik te groot word, ik wijs haar naar de deur en ga verder groeien. Grote kans dat ik in zo'n situatie ga komen over x aantal jaren als ik nu een vriendin neem:o.

Ja man want elke vrouw geeft een f**k om dat je groot bent. Als jij de Alpha bent in de relatie, heb je daar echt geen last van.

Ja man want elke vrouw geeft een f**k om dat je groot bent. Als jij de Alpha bent in de relatie, heb je daar echt geen last van.
Grote kans zei ik, niet elke vrouw uiteraard. Er zijn niet veel vrouwen die echt opkijken naar zo'n Bradley Martyn fysiek. Genoeg meiden, ook een paar waarmee ik heb gedate die zoiets echt enorm lelijk vonden. Daarna ook niet meer mee gedate:D.

Je kunt dan wel de alpha zijn in een relatie, maar als ze zoiets totaal niet ziet staan is het snel voorbij.

geëmigreerd

nu ben ik een legit buitenlander :( :( :(
inb4 hue was je verblijfsvergunning niet verlengd?!??!een!!

Super dikke 4fa pep 3 dagen geen slaap hangover weet van de helft niet eens of de shit die ik me herinner wel legit is

Is dit soms vegas

Na 8 maanden niet drinken voor de leuk maar weer eens een 4pakje la chouffe naar binnen laten glibberen. ramzwoar

• Like
Waarderingen: mat
ter***lijers naast me liepen het hele concert (Muse) lang in plat Amsterdams met elkaar te lullen. Telkens duwtjes in mijn rug als ik 1mm naast mijn plek sprong en een van die wijven bleef tijdens het wachten al continu ruimte pakken. Ga dan gewoon niet naar een concert als je een teringtokkie bent, of beter: ga gewoon lekker dood.

Niks van gezegd?

ter***lijers naast me liepen het hele concert (Muse) lang in plat Amsterdams met elkaar te lullen. Telkens duwtjes in mijn rug als ik 1mm naast mijn plek sprong en een van die wijven bleef tijdens het wachten al continu ruimte pakken. Ga dan gewoon niet naar een concert als je een teringtokkie bent, of beter: ga gewoon lekker dood.
Druk die cc's tren ace in elke damn spier die je hebt en laat de psychopaat uit je komen, problem solved.

Paar boze blikken die kant op geworpen (met oogcontact) maar ik heb inmiddels genoeg dergelijke situaties meegemaakt bij concerten/festivals om te weten dat van praten alleen maar ruzie komt. Daar zijn ze gewoon niet beschaafd genoeg voor.

Ligt er aan wat voor festivals uiteraard, vroeger was ik altijd te vinden op hardcore feesies. Daar kon ik zo aan 1 stuk door praten, bevriend raken met iedereen en naar huis gebracht worden door een onbekende terwijl ze snuift achter het stuur met een afterparty aan de andere kant van het land.

Mooie tijd.

Ligt er aan wat voor festivals uiteraard, vroeger was ik altijd te vinden op hardcore feesies. Daar kon ik zo aan 1 stuk door praten, bevriend raken met iedereen en naar huis gebracht worden door een onbekende terwijl ze snuift achter het stuur met een afterparty aan de andere kant van het land.

Mooie tijd.
Pinkpop altijd gezeik met tokkies. Rock Werchter altijd gezeik met Nederlanders. Het zijn altijd de Nederlanders, srs

Daar noem je ook 2 feesten :) kleineschalige of underground feestjes zijn zoveel beter! Meer de sfeer die nootmuskaatje beschrijft :) minder types zonder shirtje ook

Mooie tijd.
Dat zal nu al een stuk moeilijker gaan. Bij ons zie je constant politie patrouilleren. Is echt ziek vermeerderd tegenover jaar of 8 geleden

Je kon niet ergens anders gaan staan?

Daar noem je ook 2 feesten :) kleineschalige of underground feestjes zijn zoveel beter! Meer de sfeer die nootmuskaatje beschrijft :) minder types zonder shirtje ook
Ik vind kleinschalig ook leuker maar voor dikke bands moet je nu eenmaal naar dikke festivals.

Je kon niet ergens anders gaan staan?
Met een groep van 6 man, een paar meter opschuiven is makkelijker gezegd dan gedaan. Je staat met 3 à 4 man op 1m².

Terug
Naar boven