AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zat wel kracht in maar na 3 reps waren ze verzuurd :(
Verder eergisteren voor het laatste getraind en alleen squat als grote compound gepakt in die training. Dus overbelasting zal het niet zijn denk ik. Voelde me gisteravond ook al wel een beetje kut maar ik heb 10 uur geslapen en vanochtend was ik weer kiplekker..

Ik had dit ook, en ik lig nu al een paar dagen plat. Nou ja plat, ik zit vooral veel. Op de plee. Omdat ik met mach 20 alles aan de achterkant weer uitblaas wat ik eet en drink. Sucks. Dem weightlossgains tho.

Verhuisd > uren bezig geweest met een zware Johnny Fernand training > 3 kwartier gelopen voor de winkel > eindelijk 7u thuis om eens series te kijken > HDMI doet het niet > VLC doet het ook niet > Media player doet het ook niet. Van alle fucking momenten dat m'n laptop moet gaan kutten kut het nu.

Verhuisd > uren bezig geweest met een zware Johnny Fernand training > 3 kwartier gelopen voor de winkel > eindelijk 7u thuis om eens series te kijken > HDMI doet het niet > VLC doet het ook niet > Media player doet het ook niet. Van alle fucking momenten dat m'n laptop moet gaan kutten kut het nu.
Gelukkig heb je DBB nog <3

Nog nooit zo kut getraind als vandaag. Ik voelde me tijdens mijn eerste oefening (deadlifts) helemaal leeglopen, toen anderhalve set seated rows gedaan op 50% van mijn normale gewicht, ging voor geen meter. Ik moest ook om de 30 sec gapen. Toen wat dumbell press (misschien lukt borst wel?) maar ik verzuurde al helemaal tijdens mijn normale warmup sets en ik moest zelfs tijdens de oefening gapen. Ik ben kotsmisselijk naar huis gegaan. Wat kan dit zijn?
liev dagboek

haha windows media player
pleb

Random paaseitjes overal door het huis en op werk verneuken mijn cut. Kut week

het CNS spook :roflol:

als je maar een mindere training hebt en je ook nog eens vrij lichte gewichten gebruikt dan zijn er echt 5 miljoen andere more likely factoren dan je zenuwstelsel die je kan aandragen als oorzaak

Misschien kun je dan ook zo behulpzaam zijn ze te noemen? Dan kan ik er misschien nog wat van leren. Ik weet prima dat er meer oorzaken mogelijk en waarschijnlijk(er) zijn, maar ik vermoed dat hij aan zaken als ziek zijn, voeding of slaaptekort zelf wel denkt als hij zegt dat hij de oorzaak niet weet.

De onvrijwillige cut gaat maar door.... soon 80kg:roflol:

@meaantje hoe fix jij je darmen?

Misschien kun je dan ook zo behulpzaam zijn ze te noemen? Dan kan ik er misschien nog wat van leren. Ik weet prima dat er meer oorzaken mogelijk en waarschijnlijk(er) zijn, maar ik vermoed dat hij aan zaken als ziek zijn, voeding of slaaptekort zelf wel denkt als hij zegt dat hij de oorzaak niet weet.
Ik zou denken aan ziekte, voeding of slaaptekort.

TFW je feels krijgt voor de recente ex van je mattie die je net op een avond ontmoet hebt :sad:

Enorm aan het twijfelen tussen -74 en -83 voor drc :(

Terug
Naar boven