AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat eeuwige gezeik van ouders die vinden dat dat met die voedingschemas enzo veel te 'extreem' is.. Hoe valt dit te veranderen? Ervaringsdeskundige gezocht :o

Dat eeuwige gezeik van ouders die vinden dat dat met die voedingschemas enzo veel te 'extreem' is.. Hoe valt dit te veranderen? Ervaringsdeskundige gezocht :o
Leeftijd: 23

wat ???
Misschien tijd om te zeggen 'hé mam, ik ben volwassen, dus ik bepaal het zelf wel.'

Leeftijd: 23

wat ???
Misschien tijd om te zeggen 'hé mam, ik ben volwassen, dus ik bepaal het zelf wel.'

Kan het gelukkig ook zelf bepalen, heb de financiële middelen om op mezelf te gaan wonen helaas nog niet (studie).

Ze vinden het alleen altijd erg belangrijk om dan toch nog even hun mening te geven, waar ik overigens niet mee doe want ik eet hoe ik wil eten. Krijg ze alleen niet duidelijk gemaakt dat dat niet 'extreem' is..

Na 2 uur 'I COMMAAAAAAAND YOU TO GROW' schreeuwen naar mijn moestuintjes is er nog niets gebeurd. Ik begin schor te worden, iemand advies?

Die heb ik ook, inmiddels een baby broccoliplantje
20zpa3s.png

• Like
Waarderingen: mat
Je mag wel in m'n berging wonen voor 300 euro per maand.

je moet thuis wel echt kut zitten als je zo gaat lenen om het huis uit te gaan.

je moet thuis wel echt kut zitten als je zo gaat lenen om het huis uit te gaan.

Spendeer eigenlijk meer geld sindsdien ik weer thuis woon, elke 3 maanden naar een ander continent.

Als je een beetje goed met je geld omgaat, is op jezelf wonen goed te doen.

Terug
Naar boven