Meer scheldwoordenNa 2 uur 'I COMMAAAAAAAND YOU TO GROW' schreeuwen naar mijn moestuintjes is er nog niets gebeurd. Ik begin schor te worden, iemand advies?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer scheldwoordenNa 2 uur 'I COMMAAAAAAAND YOU TO GROW' schreeuwen naar mijn moestuintjes is er nog niets gebeurd. Ik begin schor te worden, iemand advies?
Na 2 uur 'I COMMAAAAAAAND YOU TO GROW' schreeuwen naar mijn moestuintjes is er nog niets gebeurd. Ik begin schor te worden, iemand advies?
Ja, en op jouw chest.

Ik ben oldschool 2012 crew bro

je moet thuis wel echt kut zitten als je zo gaat lenen om het huis uit te gaan.

Je mag wel in m'n berging wonen voor 300 euro per maand.

Outdoor sex, niceTell me about it.
Net terug van mijn 1 uur cardio buiten![]()
Koud is het niet nu buiten, denk stiekem nog best warm zelfs als je een uur bezig moet zijn haha
dit, ik heb een eigen appartementJe kunt als student max lenen (zo'n 1000 eu p/m), beetje bijverdienen en je kunt vrij riant wonen.
damn, adrem gereageerd yo
Koud is het niet nu buiten, denk stiekem nog best warm zelfs als je een uur bezig moet zijn haha

Of gewoon uwv en 950pm exc studiefinancieringje moet thuis wel echt kut zitten als je zo gaat lenen om het huis uit te gaan.
zonder lening