MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Je bent 16, dus je mag lego-én, niet inslikken he! Pas op

haha, soms denk ik dat het eiwit snoepjes zijn, gister slikte ik een poppetje door tijdens het opdrinken van me PWO :(

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 16:31 ----------

Ik zit hier al veel langer, gtfo yourself :o:o:o:o:o

Reported for klooning!

maar srs. Lego is voor iedereen. Enige waarom mensen denken dat het voor kids is is omdat het 'speelgoed' is en dat veel gebruikt wordt in de jeugd. Maar goed, haters gonna hate and mirin my mfking huge lego city! aww yea ;)

haha, soms denk ik dat het eiwit snoepjes zijn, gister slikte ik een poppetje door tijdens het opdrinken van me PWO :(

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 16:31 ----------

Reported for klooning!

maar srs. Lego is voor iedereen. Enige waarom mensen denken dat het voor kids is is omdat het 'speelgoed' is en dat veel gebruikt wordt in de jeugd. Maar goed, haters gonna hate and mirin my mfking huge lego city! aww yea ;)

ik deed altijd knexen achtbanen bouwen, maarja dat is inmiddels alweer zeker 8jaar geleden want toen ik 10 was kreeg ik een elektrische fiets.

:trollface:

Nice man:p, ben ook igg niet de enige die wow speelDE:o

Ik ga ff 300 overbodige euro's uitgeven aan deze gigantisch mooie sets:

lego-10211-grand-emporium.jpg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na 3 weken rugblessure gisteren nog eens gaan trainen omdat ik beterschap voelde.
Vandaag terug zoveel pijn als week 1... FML

pauper training achter de rug :( balen

bish niet aan de pil

Pa tripte hem net om helemaal niks
Duim gekneusd in gevecht

Pffff

Pff ja hij had weer zo'n bui ging nergens over.

Als hij nog 1 x tript ben ik hier weg
K heb al spullen gepakt ik kan zo weg

Damn brah, gvd man ik krijg ook welleens van die k*t reacties schreeuwend ik hou rustig want krijg nog alles van me ma. Heb je ook nog moeder ofniet?

Ja man

Maar toen ik zei dat ik hem makkelijk kon hebben en even aanzetten hij gelijk tegen de muur stond maakte het er niet beter op.
Het was in de keuken kl***zak wou een mes pakken.
Dat word met 1 oog open slapen

Terug
Naar boven