Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Morgen half 7 op.

Fuarkkkk, beter profiteer je nog en wees verstandigste. Ik heb ook van die sla neigingen af en toe. Standaard altijd luchtkusje en ik loop weg van hem

Ja man

Maar toen ik zei dat ik hem makkelijk kon hebben en even aanzetten hij gelijk tegen de muur stond maakte het er niet beter op.
Het was in de keuken kl***zak wou een mes pakken.
Dat word met 1 oog open slapen

dit herken ik. gelukkig ga ik bij me vriendin wonen. ben er klaar mee dat ge******** thuis

Fuarkkkk hier meer mensen met deze problemsss zeer herkenbaar idd. Dit had ik half jaar geleden met me zus(je) van 15 en pa wtf man herkenbaar... bizar.

Nice bro jij ben er vanaf

Hopen dat het morge beter is.......

Echt geen zin in op dit moment

Haha ja me pa weeg 110 en is 10 cm langer
ben zelf 90kg en 1,78 lang
Maar ik heb ook aardig wat pk's

Iedere morgen geen probleem.. haatgevoelens en zwijgheid en dan in de avond begint heel het circus overnieuw fuarkk.... 100% haat

Iedere morgen geen probleem.. haatgevoelens en zwijgheid en dan in de avond begint heel het circus overnieuw fuarkk.... 100% haat

idd word niks gezegdt maar als je savonds aan tafel schuift komt de aap weer uit de mouw en begint het geruzie weer.

idd word niks gezegdt maar als je savonds aan tafel schuift komt de aap weer uit de mouw en begint het geruzie weer.

fuarkkkk fuarkkk faurkkkk... zullen zeker meer hier zijn die dit herkenbaar vinden..

maar ik denk over 30jaar zit je bij hem op de koffie en is alles koek en ei

Mijn pa kan super veel verschillen

Overdag is er niks aan de hand maar zomaar in 1 x 's avonds is hij over de zeik

fuarkkkk fuarkkk faurkkkk... zullen zeker meer hier zijn die dit herkenbaar vinden..

maar ik denk over 30jaar zit je bij hem op de koffie en is alles koek en ei

ja bij jouw wel. maar ik ontplof vandaag of morgen en dan heeft hij een ei op zijn ogen.

Ik heb echt me duim verkloot man doet fkn zeer

Nja, kan gelukkig nog wel onderdrukken maar af en toe escaleert het zo ****ing hard dat heel de wijk mee kan genieten. En het erge is dat me ma ertussen zit

O shit, ik lees nu pas je problemen Hittegolf.

Als ik dat had geweten had ik niet zo gepost.

Maar dat is zeker k*t man, maar je moet zeker niet helemaal trippend doen. Gewoon rustig aan doen, komt wel goed.

ik ga weer van het forum af hij komt al weer me kamer binnen stormen..

Shiiit good luck roderick

Ik ben fkn moe en wil slapen maar vertrouw het niet
Ik weet wel dat ik morge binne 5 min de deur uit ben

Terug
Naar boven