MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik vraag me af waarom jullie nog thuis wonen

Fuarkkk, je ma is toch ook thuis zal toch niet zo ****ing hard oplopen ofwel. Gewoon deur ff blokeren dan als je gaat pitten

Ja je weet nooit hoe het kan lopen ik weet niet of me ma hem kan tegen houden

Ja je weet nooit hoe het kan lopen ik weet niet of me ma hem kan tegen houden

kast staat ervoor. maar uhm mij ma houdt me pa niet. ik ben wel sterker dan me pa en kan hem wel hebben. maar dit slaat nergens op lopen rammen op je eigen pa. uit principe alleen al voorkom ik het liever.

Yerrr... beter dan maar slikken en overheen zetten dan gaat matten. Voor je het weet staan wouten voor de 94568949694e keer op de stoep en kan je WEEER verklaring afleggen etc...

Yerrr... beter dan maar slikken en overheen zetten dan gaat matten. Voor je het weet staan wouten voor de 94568949694e keer op de stoep en kan je WEEER verklaring afleggen etc...

hier in zeewolde en wauten.. nah 1 wijk agentje en een paar huisjes dat is zeewolde. maar idd ik hou me in. train morgen wel wat harder dan!

Ik heb me pa al 1 week niet gezien/gesproken door een heftige ruzie die we hadden, ben dus niet de enige :)

Idd, ik dacht altijd dat het mij gewoon steeds tegen zat.. Blijkt het toch vaak voor te komen bij anderen, maarja ik wil sowieso hem nog een paar weekjes niet zien/spreken.

hou je maar rustig idd anders word het alleen maar erger:(

Fakt up in ieder geval
Veel mensen hebben hier blijkbaar last van
+ dat hij weet dat hij je niet meer kan hebben maakt hem alleen nog maar meer pissed off

Fakt up in ieder geval
Veel mensen hebben hier blijkbaar last van
+ dat hij weet dat hij je niet meer kan hebben maakt hem alleen nog maar meer pissed off

ja idd maar ik ga er niet minder om trainen hoor. ben er straks gelukkig allemaal van af hiero. heb een kast voor me deur. toch niet normaal man..

Mijn deur opent naar buiten zeg maar heb de boel wel beetje gebarricardeerd maar veel gaat het niet tegen houden

En is idd niet normaal word niet goed van deze shit
Is in ieder geval goede motivatie om je kapot te trainen

Mijn deur opent naar buiten zeg maar heb de boel wel beetje gebarricardeerd maar veel gaat het niet tegen houden

En is idd niet normaal word niet goed van deze shit
Is in ieder geval goede motivatie om je kapot te trainen

hitte wat heb jij nu voor je deur dan? wel fail dat je deur sowieso naar buiten opent

Haha een stoel en wat dumbbells haha
Is meer voor tijd winst

Haha ach ja altijd blijven lachen

zo maar eens pitten dan, nog ff 6 reacties in dbb anchtcafé dan doel weer bereikt hehehehe doe ff paar reacties daar dan ga ik pitten

Terug
Naar boven