- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even wat roidrage waarover ik me later bedacht heb.

Oh ja mijn pagina stond nog open op vanmiddag, toen ik hem quote vanavond bleek er dus alleen nog een puntje te staan.Even wat roidrage waarover ik me later bedacht heb.![]()
Even wat roidrage waarover ik me later bedacht heb.![]()
Veel te srs om op dit forum te plaatsen.
Wie speelt er nou nog rs? Ik kloot alleen af en toe nog wat aan op een private server om te PKen, tot ik dat weer beu ben.
Wie speelt er nou nog rs? Ik kloot alleen af en toe nog wat aan op een private server om te PKen, tot ik dat weer beu ben.
Ook wel fijn om eens iets anders te verzwikken.Voor de zoveelste keer door m'n enkel gegaan tijdens balletje trappen. Denk dat het gedaan is met voetballen.
Snap m niet

Lees waar hij op antwoord.
add me <3 schijtlint(LoL)
Na mijn placements in bronze 3 terechtgekomen. Au! Wel iedere game carryen en standaard A/S grade maar alles verliezen, zucht.
Verwachtte een homograpje, maar vond m niet

The iron loves you bromensen die vragen of je naar een bevrijdings-festival gaat terwijl ze allang weten dat ik 1, geen vrienden heb en 2, waarschijnlijk eerder dood ben dan naar een festival ga.
Hier is een homo grapje, de reflectie in de spiegel wanneer jij erin kijkt[emoji4]
done
Basmca is al hoog genoeg voor mithril bro<3