MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zelfs dan, ik zie niet hoe het leuker is om muziek te luisteren urenlang buiten op elkaar staand met 0 invloed op wat het volgende nummer is, terwijl je 3 euro betaald voor een half bakke pis biertje en moet pissen op de goorste wc's ooit.

elke keer als mensen mij mee trekken naar een club op een zaterdagavond sta ik 3 uur lang te faken dat ik het niet haat en te wachten tot de rest weer naar huis wil.

vind het bijzonder dat ik echt super judging verontwaardigde gezichten met zo'n '' wat is er mis met jou ondertoon'' krijg omdat ik nooit naar bevrijdings-festivals ect ga.
zelfde verhaal met koningsdag.
Niet iedereen beleeft muziek op dezelfde manier. Uitgaan vind ik kut, standaard Koningsdag/Bevrijdingsdagfestivalletjes vind ik kut, maar als er ergens een band komt waar ik al jaren fan van ben en waarvan ik dagelijks muziek luister, dan kan ik daar intens van genieten. Sanitair op de grote festivals is vaak porselein met doorspoelfunctie, geen Dixies. Dus dat scheelt ook ;)

zelfs dan, ik zie niet hoe het leuker is om muziek te luisteren urenlang buiten op elkaar staand met 0 invloed op wat het volgende nummer is, terwijl je 3 euro betaald voor een half bakke pis biertje en moet pissen op de goorste wc's ooit.

elke keer als mensen mij mee trekken naar een club op een zaterdagavond sta ik 3 uur lang te faken dat ik het niet haat en te wachten tot de rest weer naar huis wil.

vind het bijzonder dat ik echt super judging verontwaardigde gezichten met zo'n '' wat is er mis met jou ondertoon'' krijg omdat ik nooit naar bevrijdings-festivals ect ga.

nu srs semi ruzie met iemand over deze shit omdat ik kortaf reageer ect en nooit mee wil naar dat soort shit.

hardstyle festivals is al helemaal niets voor mij :roflol:

maar dat snap ik dan wel weer dat mensen dat leuk kunnen vinden.
Ik denk dat in ieder geval meespeelt dat jij minder geniet van muziek dan de gemiddelde persoon. De meeste mensen maakt het niet veel uit dat ze geen invloed hebben op het volgende nummer, omdat ze de muziek toch heel erg kunnen waarderen. Daarnaast vinden mensen het ook gewoon leuk om dronken te zijn / andere drugs te gebruiken, met vrienden. Dat gaat erg goed samen met festivals.

Nee je bent niet de enige, ik vind t ook verschrikkelijk. Ik zie er ook echt de lol niet van in. Ga liever naar een rustig kroegje. Of gewoon lekker thuis m'n eigen muziek luisteren.

Nee je bent niet de enige, ik vind t ook verschrikkelijk. Ik zie er ook echt de lol niet van in. Ga liever naar een rustig kroegje. Of gewoon lekker thuis m'n eigen muziek luisteren.
ja maar jij bent een dikke powerlifter duss

nu srs semi ruzie met iemand over deze shit omdat ik kortaf reageer ect en nooit mee wil naar dat soort shit.

hardstyle festivals is al helemaal niets voor mij :roflol:

maar dat snap ik dan wel weer dat mensen dat leuk kunnen vinden.
ik snap het helemaal, van uitgaan krijg ik ook parkinson en sommige festivals ook, alhoewel een technofeestje op zn tijd prima te doen is.

ik ben liever thuis op de misc waar mn voeten niet pijn doen

Ik denk dat in ieder geval meespeelt dat jij minder geniet van muziek dan de gemiddelde persoon. De meeste mensen maakt het niet veel uit dat ze geen invloed hebben op het volgende nummer, omdat ze de muziek toch heel erg kunnen waarderen. Daarnaast vinden mensen het ook gewoon leuk om dronken te zijn / andere drugs te gebruiken, met vrienden. Dat gaat erg goed samen met festivals.

Ik kan best wel van muziek genieten, erg veel zelfs.

Maar op die manier is het niet van muziek genieten voor mij.

Precies.

Sinds wanneer zijn die roma mensjes bezig met hun papieren zakdoekjes act in de trein. 3 keer met de trein deze week 3 keer zo'n zelfde verhaal op een briefje.

Sinds wanneer zijn die roma mensjes bezig met hun papieren zakdoekjes act in de trein. 3 keer met de trein deze week 3 keer zo'n zelfde verhaal op een briefje.

ja fucking veel bedelaars in de trini afgelopen tijd. Ook veel syriers eerst.

Ik krijg altijd medelijden en plaatsvervangende schaamte voor dat soort mensen. Kom op je gaat toch niet bedelen :roflol:

Correctie 2 op een traject van 8 minuten. 1 zonder zakdoekjes de andere met.

Enorm leuke dag gehad met gf na elkaar een week niet te hebben gezien. (Vakantie)

En toen
>niet op de tijd gelet
>stress
>ik zou fietsen met haar achterop, zodat we het -hopelijk- net zouden halen
>fucking voorband lek
>sprint naar bushalte, bus al weg
>rennen (à 10 minuten) naar centraal station, trein staat er nog
>blijkt wisselstoring te zijn, waardoor we niet samen konden reizen
>gf op de trein gezet
>zweet
>hooikoorts
>zweet