XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ochtend lekker trainen
middag lekker weg
einde dag in bed omdat mijn nek het niet meer wil... :mad: Lang leve een hernia... :sad:

vandaag 50% dommer geworden door 1,5 uur tussen strongman supporters te staan

stereotype confirmed

Enorm veel last van haaruitval, en m'n test mast tren cycle moet nog beginnen:o:o:o

Maar wel baardgainz, +1. Ontkom toch niet aan kaalheid als een toerk, die 5-10 jaar eerder kan ik wel veroorloven zolang ik maar een jihad baard krijg

Wel, die pizza zeevruchten was dus inderdaad vervallen, dat gaat er mooi weer uitkomen binnen half uurtje, lang beide kanten zoals het nu aan het borrelen is.. Em gezien ik er op 7 uur uitmoet, ff het lot tarten... Wat kan er nog misgaan deze week?

fucking hell, pa is gelukkig alleen doorgereden en heeft me laten slapen tot nu... Laatste pizza die ik in maanden zal eten. Then again dat was net het probleem.

Als het ijs op de pizza staat, die pizzadeeg kartonig aanvoelt en de zeevruchten uit elkaar vallen in je mond en zuur smaken, niet opeten.

verslapen
stapt in de bus, op het moment dat ik uitstap kom ik erachter dat ik hier helemaal niet moet zijn en ergens anders heen moest.
stap in de goede bus, stoot ik mijn zere knie met de power of 1000 greek gods tegen de stoelrand aan.

maandag is altijd lekker.

ik blijf nu de rest van de dag maar op de stoel zitten omdat er anders nog meer mis gaan. ook kan ik nu echt niet meer overeind komen:(

Hele dag al in de regen gewerkt met een hogedrukspuit eindelijk thuis en een lekkere warme douch gehad. Nu moet ik straks weeeer door de regen naar de gym bluhhhhhhhhh

Vis overleden. Zijn buik is langzaam geëxplodeerd. De volgende dag lag hij in een hoek met een opengereten buik en zijn ingewanden hingen eruit. Een fucked up ziekte. Nasty way to go.

Mensen die bicep curls in het squat rek doen en vervolgens zeggen:

"Ga maar squatten op de Smith Machine" :army:

Is dat anonylector?

van aankomende zondag tm volgende week zaterdag alleen maar werken, 59 uur bij elkaar.

5 dagen van 7 tot 4
rip in slaap.

Terug
Naar boven