Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik weet het eigenlijk allemaal nog niet zo heel goed of ik accountancy wel ga kiezen, kameraad deed het ook en zei dat het echt helemaal niks aan was..

Als ik hem zou doen gaat het in Enschede worden ga ik vanuit.
ik zou eerder kiezen voor bedrijfseconomie dan, dat is wat leuker misschien.
bovendien verschilt het erg per persoon of je het wel of niet leuk vind

Ik weet het eigenlijk allemaal nog niet zo heel goed of ik accountancy wel ga kiezen, kameraad deed het ook en zei dat het echt helemaal niks aan was..

Als ik hem zou doen gaat het in Enschede worden ga ik vanuit.

De mensen die accountancy doen zijn op mijn school awkward as f**k.

Overigens ook op een accountantskantoor stage gelopen. Zo formeel dat ik gewoon srs soms een veldfles meenam.

Overigens ook op een accountantskantoor stage gelopen. Zo formeel dat ik gewoon srs soms een veldfles meenam.
klopt, beetje informatica van de financiele studies, gelukkig ben ik een hele leuke lieve extraverte jonge hunk, ook al heb ik daar echt vrij weinig aan met dit sausage fest.

Ja de typische mensen komen er wel op af op een enkeling na denk ik..

ik zou eerder kiezen voor bedrijfseconomie dan, dat is wat leuker misschien.
bovendien verschilt het erg per persoon of je het wel of niet leuk vind
Moet gewoon eens oriënteren hoe en wat en dan gaan afstrepen op elkaar.

Ingenieur worden. Studies vallen beter mee dan de meesten denken (als het je interesse is) en je kan enorm veel kanten uit met bijvoorbeeld elektromechanica. Je kan perfect een job doen van 38u/per week, je kan er 70 doen. Je kan zonder problemen zelfstandig iets gaan doen, meestal polyvalent en dus makkelijk switchen tussen sectoren etc...

Ingenieur worden. Studies vallen beter mee dan de meesten denken (als het je interesse is) en je kan enorm veel kanten uit met bijvoorbeeld elektromechanica. Je kan perfect een job doen van 38u/per week, je kan er 70 doen. Je kan zonder problemen zelfstandig iets gaan doen, meestal polyvalent en dus makkelijk switchen tussen sectoren etc...
Leef de 36 uur/week leef en een fijn salaris.

Moest de Mercedes na de proefrit terug brengen. Ik begrijp dat dat de bedoeling is, maar ik wilde hem niet kwijt:(

inb4
Als je een echte Turk bent, dan steel je hem gewoon
Turken rijden niet in nieuwe Mercedessen maar klassieke.
Jij hebt niet eens geld voor een nieuwe mercedes

Moest de Mercedes na de proefrit terug brengen. Ik begrijp dat dat de bedoeling is, maar ik wilde hem niet kwijt:(

inb4
Als je een echte Turk bent, dan steel je hem gewoon
Turken rijden niet in nieuwe Mercedessen maar klassieke.
Jij hebt niet eens geld voor een nieuwe mercedes

Gaat het wel een beetje?

Als ik 2 dagen weekend heb, krijg ik ontwenningsverschijnselen.
Het is maar net wat je gewend bent, iedereen kan 6 dagen werken, het went echt wel,

Als ik 2 dagen weekend heb, krijg ik ontwenningsverschijnselen.
Het is maar net wat je gewend bent, iedereen kan 6 dagen werken, het went echt wel,

Iedereen kan 7 dagen werken, het feit dat gewenning net het is-ought argument voortbrengt is een deel van het probleem.

Let maar op met zo'n werkritmes.

Terug
Naar boven