MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

59u op 6 dagen? Zwakkeling, is praktisch standaardweek voor veel mensen, incl. mezelf.

ja dat hoor je vaak, maar als puntje bij paaltje komt is het vaak BS, of kantoorbaan.

er zijn niet veel mensen die daadwerkelijk 60 uur per week werken.

ja dat hoor je vaak, maar als puntje bij paaltje komt is het vaak BS, of kantoorbaan.

Ken er weinig in de bijvoorbeeld de bouwsector die maar 8u per dag werken en elke zaterdag thuis zijn tbh.
Ikzelf zit wat tussen kantoorbaan en buitenwerk in. Mentaal en fysiek niet 'superzwaar' maar zeker niet niks. Ook veel te veel verantwoordelijkheid voor een 23 jarige :')
Ook zijn er veel die misschien maar 40u werken maar wel een bijjob hebben, al dan niet als zelfstandige. Kom je ook vaak tegen, ook hier op ons bedrijf aangezien er hiervoor een interessant ploegensysteem is :)

20 uur per week school, 3 dagen van 8 uur in ploegen dienst (24 uur) en minimal 15 uur per week eigen bedrijf.
Oja en daarnaast nog 6 keer per week gymmen komt er natuurlijk ook nog bij kijken. :)

Het is maar net waar je je prioriteiten legt. :)

Hmm uwv gang

accountants doen af en toe ook 80 uur in de week hoor.

Artsen ook :'(

gewoon lekker ambtenaar worden bas, lekker 36 uur per week draaien

Ma wo do vr 09:00-15:00 sounds alright

25 uur werk doordeweeks naast een studie crew

good thinking, ik doe nu eerste jaar accountancy, waar ben jij van plan om dit te doen?

Ik weet het eigenlijk allemaal nog niet zo heel goed of ik accountancy wel ga kiezen, kameraad deed het ook en zei dat het echt helemaal niks aan was..

Als ik hem zou doen gaat het in Enschede worden ga ik vanuit.

Terug
Naar boven