MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Boek een hostel voor een paar nachtjes ergens (of couchsurfing), neem een zak eten mee en :
euro6-1-1170x844.jpg

Voila je hebt een vakantie
liften als man not even once

Moet een nachtje doorhalen om mijn P te halen omdat kutschool. Lekker een tentamen midden in het blok plannen en niet communiceren. Toetsdatum via de site staat pas op 20 juni...

Sterf kapot iedereen.

vorige zomer met vrienden half europa rondgereden, 3 weken weg voor 350 euro totaal volgens mij. Gr

vorige zomer met vrienden half europa rondgereden, 3 weken weg voor 350 euro totaal volgens mij. Gr

zelfde gedaan maar wel wel 600 kwijt ofzo, hoe heb je dat in godsnaam gedaan voor 350 euro.

wel voor 300 euro 8 dagen all inclusive dat was goat.

vrienden???

Inb4 dbb huis in lloret ofzo huh

-

Laatst bewerkt:
Best leuk hoor :o Leuke mensen ontmoeten en je kan weer een mooi verhaal vertellen thuis

Enige nadeel is dat je soms belachelijk wordt gemaakt door voorbijrijdende auto's en dan nog steeds geforceerd moet lachen :(
implying dat je als gast niet gewoon uren aan een stuk kansloos langs de weg staat

of dit

-

Laatst bewerkt:
:roflol: gemiddeld sta je maar 15 minuten (voor korte afstanden). Zolang je er niet uit ziet als een seriemoordenaar of een hippie zit je goed. (een vrouwke bij je hebben, helpt wel)

Ik ben nog nooit het vriendinnetje geworden van iemand, maar wie weet kom ik ooit een lekkere vatsige Poolse vrachtwagenchauffeur tegen :eyebrow:
wow no shit

dat is allesbepalend

zelfde gedaan maar wel wel 600 kwijt ofzo, hoe heb je dat in godsnaam gedaan voor 350 euro.

wel voor 300 euro 8 dagen all inclusive dat was goat.

we waren wel 1 week bij de ouders van een vriend op bezoek dus die was gratis. Maar dus overige 2 weken wel alles zelf betaald en niet eens heel goedkoop hoeven leven en super veel met de auto gereden. Gewoon goedkoop onderdak fixen

-

Laatst bewerkt:
Rip stunna :(

Terug
Naar boven