- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
liften als man not even onceBoek een hostel voor een paar nachtjes ergens (of couchsurfing), neem een zak eten mee en :
![]()
Voila je hebt een vakantie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
liften als man not even onceBoek een hostel voor een paar nachtjes ergens (of couchsurfing), neem een zak eten mee en :
![]()
Voila je hebt een vakantie
haha mensen zonder p echt plebsMoet een nachtje doorhalen om mijn P te halen omdat kutschool. Lekker een tentamen midden in het blok plannen en niet communiceren. Toetsdatum via de site staat pas op 20 juni...
Sterf kapot iedereen.

Boek een hostel voor een paar nachtjes ergens (of couchsurfing), neem een zak eten mee en :

?
vorige zomer met vrienden half europa rondgereden, 3 weken weg voor 350 euro totaal volgens mij. Gr
implying dat je als gast niet gewoon uren aan een stuk kansloos langs de weg staatBest leuk hoorLeuke mensen ontmoeten en je kan weer een mooi verhaal vertellen thuis
Enige nadeel is dat je soms belachelijk wordt gemaakt door voorbijrijdende auto's en dan nog steeds geforceerd moet lachen![]()
Samen gaan?
Jij bent toch registeraccountant? Dan is het voor jou ''maar'' €700![]()

zelfde gedaan maar wel wel 600 kwijt ofzo, hoe heb je dat in godsnaam gedaan voor 350 euro.
.
wow no shitgemiddeld sta je maar 15 minuten (voor korte afstanden). Zolang je er niet uit ziet als een seriemoordenaar of een hippie zit je goed. (een vrouwke bij je hebben, helpt wel)
Ik ben nog nooit het vriendinnetje geworden van iemand, maar wie weet kom ik ooit een lekkere vatsige Poolse vrachtwagenchauffeur tegen![]()
zelfde gedaan maar wel wel 600 kwijt ofzo, hoe heb je dat in godsnaam gedaan voor 350 euro.
wel voor 300 euro 8 dagen all inclusive dat was goat.