XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag eerste concept van mn scriptie inleveren.. hele dag fucked dus :(

Morgen emporium :rolleyes:

Idd, Iphones zijn zeker niet slecht maar tegenwoordig worden ze langzaamaan ingehaald. Ook de prijs is compleet van de pot gerukt.
Heb zelf een Oneplus One die het al dikke twee jaar perfect uithoudt, ook nog geen vertragingen. Zelfs nog nooit uitgevallen oid. Heb €311 euro betaald, 64GB. Mijn vriendin een Iphone met 16GB voor ongeveer €700. En kan eerlijk zeggen dat er weinig verschil op zit. In ieder geval toch geen verschil van €400 waard.
IOS vs Android is gewoon persoonlijke voorkeur.
Ook kan je ook gewoon pech hebben een telefoon kopen waarmee iets 'mis' is, er kan altijd ergens een foutje in zitten. 1 op de 10 000 misschien maar je moet het maar net hebben.

Oneplus is indd ook een goed voorbeeld van opkomende merken die voor een goede prijs behoorlijke goede telefoons maken.

Kwa internals zal je indd met een huawei of oneplus telefoon gewoon top of the line zitten voor de helft van het geld wat je voor een iphone betaald.

Apple producten betaal je gewoon enorm voor de naam en voor IOS.

CEO 10k a day van bedrijf waar ik werk zou vandaag langs komen
Iedereen keihard gewerkt winkel fucking on point.

Komt die motherfuvker gewoon niet, zonder te bellen ofzo.

Jongen in mijn gym: Wow, heel je voorhuid eraf.

Helaas geen DRC voor mij.

vifqde.png

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Meld je je volgende keer af omdat je nagellak gechipped is? :o

kom op hoody je krijgt een knuffel van me op de drc

Harde openers en toen alles falen op mini mock meet met @Spanning Tree .

4/9 met 210 120 210 op sbd
Had op alles enorm weinig zelfvertrouwen en een hoop lichamelijke klachten terwijl alles goed leek te gaan de weken ervoor.

je meld je af voor drc? Of nu gewoon een weekje rust en daarna drc?

Ik kan een weekje rust nemen en daarna de drc pakken. Maar ik weet gewoon dat 280 dl er nu niet in zit, en dat was toch echt mijn hoofddoel voor de drc.

Ik meld me dus af.

Uiteindelijk komt het hier op neer ja. Calluses tear heeft een week herstel nodig, en daarna is het weer rustig opbouwen.

Zout er op smeren of je hand in water met zout laten weken. Gaat flink pijn doen maar daardoor droogt de huid wel op en trekt het sneller dicht.

Anders loop je nog 3 dagen met een plek die vochtig blijft waardoor en geen huid terug komt

Zout er op smeren of je hand in water met zout laten weken. Gaat flink pijn doen maar daardoor droogt de huid wel op en trekt het sneller dicht.

Anders loop je nog 3 dagen met een plek die vochtig blijft waardoor en geen huid terug komt

thnx

Terug
Naar boven