XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

>nieuwe oortjes besteld
>test ze even, vervang een beetje heen en weer met oude (zijn modulair, oortjes zelf kunnen los van kabel)
>oude blijken het gewoon nog te doen, waren alleen vies.

eens kijken of de nieuwe terug kan sturen :/
Of je houdt ze gewoon als reserve, want je huidige gaan echt wel een keer kapot. Dan hoef je niet eerst te wachten tot je nieuwe binnen hebt, en het scheelt je de moeite van het terugsturen.

Of je houdt ze gewoon als reserve, want je huidige gaan echt wel een keer kapot. Dan hoef je niet eerst te wachten tot je nieuwe binnen hebt, en het scheelt je de moeite van het terugsturen.
Nadeel is alleen dat ik geld nodig heb, en ze 100 euro kosten :o

russians.

echt t*fus aan dat hele volk

wat een fokkn teringtyfusklerenacht was me dit, geen oog dichtgedaan en alles ondergezweten.

t*ring huisgenoot die om 4 uur thuis komt, een gestolen fiets mee naar boven sleept en ik er om half 6 achter kom dat die de voordeur heeft open laten staan....

Schouders maximaal kut na trenning van gisteren. Kan mijn armen amper optillen.

fuckng cravings... super slecht geslapen = hersenstorm :hamer::hamer::hamer::hamer:

ik zit al gewoon rustig de hele avond zo maar begin nu opeens super hard te zweten :o :o wat is dit

inb4 tren sweat

om half 7 al wakker door een cat fight

LETTERLIJK

geen ventilator nodig want het is gewoon lekker koel in kamer crew:cool:

Geen venti nodig omdat ik elke dag hard werk en aan het einde van de dag zo moe ben dat ik toch wel in slaap val ookal is het warm crew

zolderkamer en 115 kg

das not it

Terug
Naar boven