tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd.Ik betaal liever een euro per jaar meer dan elke nacht in de zomer moeten slapen met een plakzak.
Enkel hooikoorts hoort hier thuis. Stage is meestal toch chill aangezien het toch iets is in de richting waarin je verder wil gaan? Of je moet op een kutplaats zitten. Scriptie is gewoon in het jaar af en toe iets schrijven en last-minute afwerken, geen probleem. En tentamens is ook chille tijd, beetje leren, beetje schrijven en gedaan :')Stage / Hooikoorts / Scriptie / Tentamens.. lijkt mij voldoende
M'n hele neus verstopt gvd![]()
Met deze kwam m'n ma laatst aanzetten. Doet 't prima en niet duur is mooie ding.

Enkel hooikoorts hoort hier thuis. Stage is meestal toch chill aangezien het toch iets is in de richting waarin je verder wil gaan? Of je moet op een kutplaats zitten. Scriptie is gewoon in het jaar af en toe iets schrijven en last-minute afwerken, geen probleem. En tentamens is ook chille tijd, beetje leren, beetje schrijven en gedaan :')
Ziet er inderdaad al iets anders uit. Mijn stage was echt nice, veel bijgeleerd en uiteindelijk thesis zonder problemen klaar gekregen aangezien ik ook pas in november eraan begonnen ben ipv juli.Nope. Niet dus.
Stage = een slecht stageadres, waar je de afwas mag doen en boodschappen mag halen. Heb hier al veel discussies over gehad, maar kan er niets aan veranderen.
Scriptie = stressen, want over 2 weken is de deadline en heb te weinig tijd gekregen om (in 20 weken) voldoende te werken tijdens mijn stage, wat eigenlijk wel de bedoeling is vanuit deze opleiding.
Tentamens = herkansingen, die ik MOET halen om af te kunnen studeren, dus brengt stress met zich mee.

Ziet er inderdaad al iets anders uit. Mijn stage was echt nice, veel bijgeleerd en uiteindelijk thesis zonder problemen klaar gekregen aangezien ik ook pas in november eraan begonnen ben ipv juli.
Veel punten op scriptie gehaald en op mondelinge verdediging op het bedrijf goede punten en op school ook. Tentamens/examens alleen mijn eerste jaar in het hoger herkansing en de rest er alle keren vlotjes door, dagje op voorhand beginnen leren (lette wel goed op in de les en maakte af en toe samenvattingen in het jaar).
Zo zie je maar hoe het kan schelen![]()

Bwoah, 'vlekkeloos'... Als je weet wat je kan en je doet het graag wilt het niet zeggen dat het vlekkeloos gaat natuurlijk. Heb ook soms wel eens in tijdnood gezeten etc maar heb gewoon geen last van stressDan mag je in je handjes klappen! Echt heel chill als dat allemaal vlekkeloos verloopt.
Heb op mijn andere stage's (jaarbeurs utrecht onder andere) hele leerzame en leuke stage's gehad, dus weet hoe het ook kan..
Uiteindelijk is dit natuurlijk ook super leerzaam, maar op een wat minder leuke manier
We zien wel waar het schip strand, moet komende week een aantal cijfers terug krijgen, dus ben benieuwd!
Stage was heel leerzaam, ook voor de job die ik nu doe aangezien ik al wist wat ik wou worden (en dus ook bijna ben). Heb ook zelf een bedrijf aangeschreven om te vragen of ik daar mijn stage kon doen. In mijn studierichting is er werk genoeg :') Is ook een beetje afdwingen natuurlijk, had ook een stage kunnen kiezen van school uit maar die zeiden me niks. Weet niet of jij de keuze hebt gehad...Bwoah, 'vlekkeloos'... Als je weet wat je kan en je doet het graag wilt het niet zeggen dat het vlekkeloos gaat natuurlijk. Heb ook soms wel eens in tijdnood gezeten etc maar heb gewoon geen last van stressStage was heel leerzaam, ook voor de job die ik nu doe aangezien ik al wist wat ik wou worden (en dus ook bijna ben). Heb ook zelf een bedrijf aangeschreven om te vragen of ik daar mijn stage kon doen. In mijn studierichting is er werk genoeg :') Is ook een beetje afdwingen natuurlijk, had ook een stage kunnen kiezen van school uit maar die zeiden me niks. Weet niet of jij de keuze hebt gehad...
Doorgestuurd worden naar het ziekenhuis met €875 eigen risico.
Iemand IN voor een spelletje Russian roulette?
Gegokt en verloren had je maar een duurdere verzekering af moeten sluitenDoorgestuurd worden naar het ziekenhuis met €875 eigen risico.

Vorig jaar ook gehad, maar dat heb ik in de 4 voorgaande jaren ruim bespaard.Doorgestuurd worden naar het ziekenhuis met €875 eigen risico.