XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Snot loopt iedere 5 minuten letterlijk mijn neus uit. t*fus hooikoorts. Sinds maandag al 7 rollen wcpapier volgesnoten.

volgens mij zit ik echt bijna ieder jaar boven mn eigen risico :) Lekker gratis dingen daarna, gratis fysio enzo.

decennia niet naar de doctor geweest crew
en eet geen groenten crew

ik kreeg ooit een rekening van €100.000+

werd volledig verzekerd

voor 100k ben ik ook wel ernstig depressief.

voor 100k ben ik ook wel ernstig depressief.

Ervan uitgaande dat menig persoon tegenwoordig na een kut week/maand al de diagnose depressie krijgen, vind ik dit niet eens zo'n heel gekke uitspraak.

Echte depressie heb je jaren en is veel kutter, daar gaat geen goud tegenop.

Ervan uitgaande dat menig persoon tegenwoordig na een kut week/maand al de diagnose depressie krijgen, vind ik dit niet eens zo'n heel gekke uitspraak.

Mwhoa, zou het er wel voor over hebben. En anders suicide... Maarja, ik zou ook 30 jaar van m'n leven opgeven om rijk te zijn.

Mwhoa, zou het er wel voor over hebben. En anders suicide... Maarja, ik zou ook 30 jaar van m'n leven opgeven om rijk te zijn.
Ben zelf nooit depressief geweest. maar ik denk niet dat geld opweegt tegen echt zwaar lang depressief zijn bruh

Depressie is iets raar. Je kan er vaak na paar maanden al vanaf zijn maar wel snel een soort terugval. Iets lukt niet goed op het werk een paar dagen en dan kan het heel snel terug heel diep gaan.
Tbh geloofde ik vroeger niet in depressie, enkel pessimistische mensen. Maar van zeer dichtbij maak ik het nu mee en geloof mij, het is ook vrij zwaar. Een echte depressie dan, niet die losers die zichzelf in de polsen snijden als ze zich uitgesloten voelen.

3 jaar dat is dus 30.000 per jaar wat een vrij gemiddeld salaris is. Dan voel ik me liever goed met een normale baan

3 jaar dat is dus 30.000 per jaar wat een vrij gemiddeld salaris is. Dan voel ik me liever goed met een normale baan
30.000 gemiddelde salaris (als 20 jarige)? Dan mag jij snel wat aan je Nederlands gaan doen :roflol: Maak daar maar 20.000 van

Terug
Naar boven