- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
hoi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gegokt en verloren had je maar een duurdere verzekering af moeten sluiten![]()
![]()
![]()
Vind 7 rollen wc-papier volspuiten nog best meevallen in bijna een week.
Dan moet je ook echt niks krijgen. Begin dit jaar een auto ongeluk gehad, maar de ambu kosten kan je dus van je eigen risico betalen!Nog steeds goedkoper uit door de jaren heen, en met een beetje geluk niet nodig.
Voor je hoofd?ik kreeg ooit een rekening van €100.000+
werd volledig verzekerd
Mwhoa, zou het er wel voor over hebben. En anders suicide... Maarja, ik zou ook 30 jaar van m'n leven opgeven om rijk te zijn.Ervan uitgaande dat menig persoon tegenwoordig na een kut week/maand al de diagnose depressie krijgen, vind ik dit niet eens zo'n heel gekke uitspraak.
Echte depressie heb je jaren en is veel kutter, daar gaat geen goud tegenop.
Ben zelf nooit depressief geweest. maar ik denk niet dat geld opweegt tegen echt zwaar lang depressief zijn bruhMwhoa, zou het er wel voor over hebben. En anders suicide... Maarja, ik zou ook 30 jaar van m'n leven opgeven om rijk te zijn.
Mwhoa, zou het er wel voor over hebben. En anders suicide... Maarja, ik zou ook 30 jaar van m'n leven opgeven om rijk te zijn.
Ik heb geen 100k over voor 30 jaar. Maar een x aantal (2/3?) jaar depressief voor 100k wel.
Ik weet obv. niet hoe het is om zwaar depressief te zijn. Maar zou een hoop dingen over hebben voor 100k ;pBen zelf nooit depressief geweest. maar ik denk niet dat geld opweegt tegen echt zwaar lang depressief zijn bruh
Depressie is iets raar. Je kan er vaak na paar maanden al vanaf zijn maar wel snel een soort terugval. Iets lukt niet goed op het werk een paar dagen en dan kan het heel snel terug heel diep gaan.Ervan uitgaande dat menig persoon tegenwoordig na een kut week/maand al de diagnose depressie krijgen, vind ik dit niet eens zo'n heel gekke uitspraak.
Echte depressie heb je jaren en is veel kutter, daar gaat geen goud tegenop.
30.000 gemiddelde salaris (als 20 jarige)? Dan mag jij snel wat aan je Nederlands gaan doen3 jaar dat is dus 30.000 per jaar wat een vrij gemiddeld salaris is. Dan voel ik me liever goed met een normale baan
Maak daar maar 20.000 van