- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Hele keuken onder water omdat het water uit het plafond naar binnenkwam op 3 hoog
heb je de blauwe emmer er al onder gezet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hele keuken onder water omdat het water uit het plafond naar binnenkwam op 3 hoog
Als de regering zo door gaat kom je er binnenkort niet meer met 20k bruto per maand.20.000 bruto per jaar? Man dat is toch helemaal niks of bedoel je nettoloon?
Weet niet hoe het in Nederland zit maar als je in België op 20 jaar 20.000 bruto hebt heb je elke maand nog geen 1000 euro netto :')
Precies, nooit meer werken, beetje liften, eten en dingen doen die iedereen wil doen. Perfecte leven gewoon.lel pls
elke dag biefstuk eten en zieke homegym das it
Met een beetje redelijke opleiding red je dat makkelijk hoor30.000 gemiddelde salaris (als 20 jarige)? Dan mag jij snel wat aan je Nederlands gaan doenMaak daar maar 20.000 van

Tfw had het vandaag ook
'Hoe kan ik jou nu punten geven als ik je nog niet eens naakt heb gezien?'. Werkt altijd.wanneer een chick vraagt wat voor cijfer je der zou geven.
lekker zo'n vraag waar je alleen maar kan verliezen gvd
srs waarom doen vrouwen dit.
'Hoe kan ik jou nu punten geven als ik je nog niet eens naakt heb gezien?'. Werkt altijd.
In de zin van dat zij lelijk is? Of in de zin dat ze het nooit zal doen?
In de zin van dat zij lelijk is? Of in de zin dat ze het nooit zal doen?
Of heb je haar wel al naakt gezien?

wanneer een chick vraagt wat voor cijfer je der zou geven.
lekker zo'n vraag waar je alleen maar kan verliezen gvd
srs waarom doen vrouwen dit.
Je kan nog altijd zeggen dat je het niet meer weet