XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hahah tricky :D Als je dr in bed wilt krijgen zeg je een 9 (noooooit een 10 geven ;)) en als t je niet uitmaakt een 8. Als t een omhoog gevallen trutje is dan maak je dr een 5 van. Zo'n net-niet cijfer. Werkt om een of andere reden meer beledigender dan een 0 :D

Edit: nevermind.
Ben het met Leon eens.

Tegenwoordig mag je in je handjes klappen als je 2000 euro netto per maand hebt. Zelfs veel starters met een HBO opleiding hebben dit niet.

In NL kan dit anders zijn, maar mijn eerste 3 jaren loon waren als IT'er toch <1500 € netto (zonder firmawagen, zonder laptop, zonder gsm), was wel bij de overheid ...

werken werkte niet. Gewoon gekke brakka zetten toggg

'klik op follow en je mag bekijken'
tfw meer volgers dan ik :sad:

Inmiddels 10 dagen sinds mijn callus tear en had gewoon moeite met 1x 180kg deadlift vandaag (mixed grip).

Moest overhand grippen om 8 reps te pakken op 180, enorm frustrerend.

-

Laatst bewerkt:
In NL kan dit anders zijn, maar mijn eerste 3 jaren loon waren als IT'er toch <1500 € netto (zonder firmawagen, zonder laptop, zonder gsm), was wel bij de overheid ...

Definieer IT'er.

Ik ben nu bezig met mijn bachelor Informatica en ik kan je garanderen dat ik voor dat bedrag mijn bed om twee uur in de middag nog niet uit kom als ik dadelijk klaar ben.

Het is niet beledigend of denigrerend bedoeld maar een IT-opleiding op MBO niveau, acht ik een beetje nutteloos. Het meeste dat een MBO-er mag doen in de meeste bedrijven kun je net zo goed als ervaring in de praktijk opdoen. Ik heb het curriculum wel eens doorgebladerd van een dergelijke opleiding en kon bijna in tranen uitbarsten. De lesstof is veel te breed genomen voor het niveau, waardoor ze uiteindelijk amper weten wat ze doen.

Neem als voorbeeld database-ontwerp. Buiten misschien wat strokendiagrammen en de normaalvormen (vaak ook alleen nog maar de eerste 3, zelfs de BC wordt vaak weggelaten), leren ze niets over het semantisch vastleggen van informatie. M.a.w. zelfs de basis wordt niet goed onderwezen.

ingeschreven op een hardloopforum.

doei

Terug
Naar boven