MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bell die doet alsof ie 3 man gecoached heeft op het DRC maar in realiteit niet eens aanwezig was.

fking niet eens een bedankje ofzo.

mensen coachen = mensen begeleiden in hun training

mensen doen tegenwoordig alsof 'iemand coachen' op een wedstrijd een heel ding is maar je schrijft gewoon wat beurten op een papiertje en geeft het door aan de organisatie :roflol: al het werk/voorbereiding is allang gedaan at that point

sheiko coacht christophe en die zie ik nooit op een wedstrijd wtf wat een HOMO!11

mensen doen tegenwoordig alsof 'iemand coachen' op een wedstrijd een heel ding is maar je schrijft gewoon wat beurten op een papiertje en geeft het door aan de organisatie :roflol: al het werk/voorbereiding is allang gedaan at that point

sheiko coacht christophe en die zie ik nooit op een wedstrijd wtf wat een HOMO!11

oh dan ga ik jou coachen vanachter mijn pc.

Kom op Jelle je kan het, aint nuttin but a peanut!!! Lift dem weight, lift dem hard.
Youre the next best!! Youre the next Jelle Genova!!

fuark it piss

absolutely sithening

35hh6r6.jpg

elk half uur moeten pissen door het vele water drinken bruhhhhhhhh

T is toch beide, ik vind t wel wat misleidend om te zeggen dat je zo veel man gecoacht hebt bij die wedstrijd terwijl je er niet eens was. Echte coach is er tot aan het platform imo en als je dat niet kan / wil dan moet je er niet mee lopen pronken achteraf.
Natuurlijk is de voorbereiding veel meer werk voor een coach dan het moment zelf, dat wel

T is toch beide, ik vind t wel wat misleidend om te zeggen dat je zo veel man gecoacht hebt bij die wedstrijd terwijl je er niet eens was. Echte coach is er tot aan het platform imo en als je dat niet kan / wil dan moet je er niet mee lopen pronken achteraf.
Natuurlijk is de voorbereiding veel meer werk voor een coach dan het moment zelf, dat wel
Het is misschien een beetje mierenneukerij om woordkeuze maar die bell zegt op zn fb ook
'Coach jij ook powerlifters, naast bodybuilding-gerelateerde doelen?'
Jazeker. Afgelopen weekend stonden er 3 toppers op de DRC Cup, waar ik allemaal extreem trots op ben.
Dus het is niet dat hij roept dat hij dit weekend mensen gecoacht heeft op een wedstrijd, hij zegt alleen dat hij powerlifters coacht.

Ben overigens verder helemaal niet bijzonder fan van die dude ofzo maar ik vind dit wel een beetje onterecht.

Wel mee eens dat je idealiter je coach er ook bij hebt op een wedstrijd ja (of in ieder geval iemand die je vaak ziet liften, je kent en een beetje verstand van zaken heeft), maar dat is waarschijnlijk niet te doen als je zo veel mensen coacht als zo'n Bell figuur volgens mij doet.

Ik vind t maar een apart figuur

Mijn eerste indruk van m was dat debiele deadliftartikel over hoe mensen hun conventional deadlifts wat harder van de grond moeten hengsten oid.

volgens mij is zn content/kennis verder best prima maar ik heb toch even tijd nodig om van die retarded first impression te herstellen

En tegen Ziyed zeggen dat 'ie misschien eens een keer een powerlift wedstrijd moest bezoeken :roflol:

-

Laatst bewerkt:

Als je cliënten voor het eerst een wedstrijd doen is het toch wel fijn als je er zelf bent.

Die jongen die eerste is geworden in de 74 was achtelijk zenuwachtig, snapte niks van een hoop dingen, had geen eten mee, matriaal was niet helemaal op orde, en als hij zelf beurt keuzes had moeten doen was hij 99% zeker geen eerste geworden. Ik heb hem die dag opgevangen en daar was hij super blij mij en zei het zelf ook niet alleen had kunnen doen die dag.

Ik vond het verder leuk om te doen en nee was geen big deal maar bell laat zijn atleten in de kou staan en zegt niets tegen de mensen die ze op vangen, behalve als het fout gaat dan komt hij even shit talken.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Als je cliënten voor het eerst een wedstrijd doen is het toch wel fijn als je er zelf bent.

Die jongen die eerste is geworden in de 74 was achtelijk zenuwachtig, snapte niks van een hoop dingen, had geen eten mee, matriaal was niet helemaal op orde, en als hij zelf beurt keuzes had moeten doen was hij 99% zeker geen eerste geworden. Ik heb hem die dag opgevangen en daar was hij super blij mij en zei het zelf ook niet alleen had kunnen doen die dag.

Ik vond het verder leuk om te doen en nee was geen big deal maar bell laat zijn atleten in de kou staan en zegt niets tegen de mensen die ze op vangen, behalve als het fout gaat dan komt hij even shit talken.
Vond het wel een beetje frappant dat er best veel team Bell shirtjes in de zaal aanwezig waren en lifters zonder dat ie er dan zelf bij was ja.

Terug
Naar boven