Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Armtyfus opgelopen gisteren bij MMA. Combinatie van een trap er op krijgen en full aardappel gaan in mn block reflex. Gelukkig geen botbreuk, maar hoogst waarschijnlijk wel een ingescheurde pees of spier. Out voor de komende paar weken met trainen. KUT.
BPC 157 rip beterschap.Armtyfus opgelopen gisteren bij MMA. Combinatie van een trap er op krijgen en full aardappel gaan in mn block reflex. Gelukkig geen botbreuk, maar hoogst waarschijnlijk wel een ingescheurde pees of spier. Out voor de komende paar weken met trainen. KUT.
bruh dont do this to me

Sucks man. Maar hoort natuurlijk wel bij MMA.Armtyfus opgelopen gisteren bij MMA. Combinatie van een trap er op krijgen en full aardappel gaan in mn block reflex. Gelukkig geen botbreuk, maar hoogst waarschijnlijk wel een ingescheurde pees of spier. Out voor de komende paar weken met trainen. KUT.
Jouw vriendje is dus duidelijk de vrouw in de relatie?Vriendje doet lastig.
"Waarom vraag je niet hoe het gaat op mijn werk?"
Euh ja, ik ga ervan uit dat je zelf wel vertelt als je dat wil. Hoe gaat het op je werk?
"Laat maar, als ik er al zelf om moet vragen."
oei
Vriendje doet lastig.
"Waarom vraag je niet hoe het gaat op mijn werk?"
Euh ja, ik ga ervan uit dat je zelf wel vertelt als je dat wil. Hoe gaat het op je werk?
"Laat maar, als ik er al zelf om moet vragen."
oei
Not my proudest fap
5 bakkers afrijden om toch maar dat ene gebakje te hebben voor je cheat en overal uitverkocht, je dan maar tevreden doen met iets anders en achteraf denken dat het toch niet de kcal waard was... grrr...
Bij ons in de streek wordt afrijden gebruikt voor seks hebben. Dan klinkt deze zin toch net iets anders, heb het meerdere keren moeten lezen :')5 bakkers afrijden om toch maar dat ene gebakje te hebben voor je cheat en overal uitverkocht, je dan maar tevreden doen met iets anders en achteraf denken dat het toch niet de kcal waard was... grrr...
Haha als je het zo stelt, laat ik het dan als een teken zien dat het tijd is om even terug op onderhoud te gaan na 4 maanden cutten.Waarom zo obsessed met eten? Tis maar een gebakje als je je daar al druk om maakt in dit hectische leven
Bij ons in de streek wordt afrijden gebruikt voor seks hebben. Dan klinkt deze zin toch net iets anders, heb het meerdere keren moeten lezen :')
dan heb je de kcals van dat ene gebakje iig wel weer verbrand
Het zat er ook wel aan te komen om eerlijk te zijn hoor. Het was echt loeibenauwd in die zaal en het was een super pittige training. In de laatste 10 minuten met sparren weet je dan dat je niet op je best bent, en daar komen blessures van.Jouw vriendje is dus duidelijk de vrouw in de relatie?
Haha als je het zo stelt, laat ik het dan als een teken zien dat het tijd is om even terug op onderhoud te gaan na 4 maanden cutten.
zo dik zie je er niet eens uit.