AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Armtyfus opgelopen gisteren bij MMA. Combinatie van een trap er op krijgen en full aardappel gaan in mn block reflex. Gelukkig geen botbreuk, maar hoogst waarschijnlijk wel een ingescheurde pees of spier. Out voor de komende paar weken met trainen. KUT.

Armtyfus opgelopen gisteren bij MMA. Combinatie van een trap er op krijgen en full aardappel gaan in mn block reflex. Gelukkig geen botbreuk, maar hoogst waarschijnlijk wel een ingescheurde pees of spier. Out voor de komende paar weken met trainen. KUT.

Aah klote man.. succes met het herstel!

Thanks man

7798ff8586762fe2b3381b761e445649.png

a8294bb29c86dcc71f74c942d5a013df4a5d16c1d199de09c7f22661a978e096_1.jpg

BPC 157 rip beterschap.

Sucks man. Maar hoort natuurlijk wel bij MMA.

Vriendje doet lastig.

"Waarom vraag je niet hoe het gaat op mijn werk?"
Euh ja, ik ga ervan uit dat je zelf wel vertelt als je dat wil. Hoe gaat het op je werk?
"Laat maar, als ik er al zelf om moet vragen."

oei

Vriendje doet lastig.

"Waarom vraag je niet hoe het gaat op mijn werk?"
Euh ja, ik ga ervan uit dat je zelf wel vertelt als je dat wil. Hoe gaat het op je werk?
"Laat maar, als ik er al zelf om moet vragen."

oei
Jouw vriendje is dus duidelijk de vrouw in de relatie?

5 bakkers afrijden om toch maar dat ene gebakje te hebben voor je cheat en overal uitverkocht, je dan maar tevreden doen met iets anders en achteraf denken dat het toch niet de kcal waard was... grrr...

5 bakkers afrijden om toch maar dat ene gebakje te hebben voor je cheat en overal uitverkocht, je dan maar tevreden doen met iets anders en achteraf denken dat het toch niet de kcal waard was... grrr...

Waarom zo obsessed met eten? Tis maar een gebakje als je je daar al druk om maakt in dit hectische leven

Bij ons in de streek wordt afrijden gebruikt voor seks hebben. Dan klinkt deze zin toch net iets anders, heb het meerdere keren moeten lezen :')

Sucks man. Maar hoort natuurlijk wel bij MMA.

Ja eigenlijk wel. Ik klaag ook niet dat ik het oploop. Wel dat het zo fucking lang moet duren voor je weer wat kan ;) Het zat er ook wel aan te komen om eerlijk te zijn hoor. Het was echt loeibenauwd in die zaal en het was een super pittige training. In de laatste 10 minuten met sparren weet je dan dat je niet op je best bent, en daar komen blessures van.

Jouw vriendje is dus duidelijk de vrouw in de relatie?

I never would have guessed that. <--- not cynical.

Haha als je het zo stelt, laat ik het dan als een teken zien dat het tijd is om even terug op onderhoud te gaan na 4 maanden cutten.

wow 4 maanden cut :o zo dik zie je er niet eens uit.
Denk dat een 1-2 weekjes op onderhoud jou wel goed zal doen. Vaak gaat cut erna ook weer wat makkelijker

Terug
Naar boven