- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Komt wel heel eng over en dat ook nog via social media, iets waarvan zo'n bedrijf het van moet hebben lijkt me.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je cliënten voor het eerst een wedstrijd doen is het toch wel fijn als je er zelf bent.
Die jongen die eerste is geworden in de 74 was achtelijk zenuwachtig, snapte niks van een hoop dingen, had geen eten mee, matriaal was niet helemaal op orde, en als hij zelf beurt keuzes had moeten doen was hij 99% zeker geen eerste geworden. Ik heb hem die dag opgevangen en daar was hij super blij mij en zei het zelf ook niet alleen had kunnen doen die dag.
Ik vond het verder leuk om te doen en nee was geen big deal maar bell laat zijn atleten in de kou staan en zegt niets tegen de mensen die ze op vangen, behalve als het fout gaat dan komt hij even shit talken.
elk half uur moeten schijten en zo een tentamen van 3uur moeten maken, denk dat ik maar even wat luiers moet gaan halen![]()
Had het keer een week lang. Wel een goede 8kg afgevallen toen, epic cutelaborate pleaseEn tegen Ziyed zeggen dat 'ie misschien eens een keer een powerlift wedstrijd moest bezoeken![]()

Remtoop pls
ff sjeken
klinkt als salmonellaHad het keer een week lang. Wel een goede 8kg afgevallen toen, epic cut

deze d*ck blijft me maar lastig vallen
LAAT ME DBBEN
zeg maar gerust poes
zeg maar gerust poes
7.5 kilo aan lean mean kroeling machine
deze d*ck blijft me maar lastig vallen
LAAT ME DBBEN
![]()
hij heeft ook een part time job als ballerina
hij heeft ook een part time job als ballerina
![]()
EN HIJ IS ZO LIEV WTF KIJK DAN
![]()
Denk dat er een 'laatst genomen foto van pleurklaat zijn kat' topic moet komen.