Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je cliënten voor het eerst een wedstrijd doen is het toch wel fijn als je er zelf bent.

Die jongen die eerste is geworden in de 74 was achtelijk zenuwachtig, snapte niks van een hoop dingen, had geen eten mee, matriaal was niet helemaal op orde, en als hij zelf beurt keuzes had moeten doen was hij 99% zeker geen eerste geworden. Ik heb hem die dag opgevangen en daar was hij super blij mij en zei het zelf ook niet alleen had kunnen doen die dag.

Ik vond het verder leuk om te doen en nee was geen big deal maar bell laat zijn atleten in de kou staan en zegt niets tegen de mensen die ze op vangen, behalve als het fout gaat dan komt hij even shit talken.

als je zo'n hands on approach nodig hebt en met al die dingetjes hulp nodig hebt (waar niks mis mee is) dan moet je dus niet zo iemand als richard bell inhuren. net zoals je dan niet complete human performance of juggernaut of renaissance periodization of boris sheiko in moet huren.

als die bell de indruk wekt dat zijn coaching meer inhoudt (de dingen die jij hier dus beschrijft) dan het daadwerkelijk doet dan is dat wel lame ja.

Overigens heeft bell een jongen uit mijn gym wel tot het podium begeleid van A tot Z. 1 op 1 depletion trainingen, backstage etc. Hij doet het probably anders bij powerlifters.

En tegen Ziyed zeggen dat 'ie misschien eens een keer een powerlift wedstrijd moest bezoeken :roflol:
elaborate please :roflol::roflol:

klinkt als salmonella :( Had het keer een week lang. Wel een goede 8kg afgevallen toen, epic cut

hoop het niet (lijkt mij ook wel raar aangezien ik echt al weken geen kip of eieren heb gegeten), gisteren ook al wat darmtyfus gehad. maar vannochtend was het echt niet leuk. gaat nu gelukkig een stuk beter en tijdens het tentamen gelukkig ook niet hoeven schijten:)

Sleutels vergeten

deze d*ck blijft me maar lastig vallen

LAAT ME DBBEN

065c28227efde9db92fe4c528a26d749.png

Denk dat er een 'laatst genomen foto van pleurklaat zijn kat' topic moet komen.

Echt zon zuidelijke Eindhovense kop die kat. @Pleurklaat hoe is die kat tot stand gekomen/wat doe je er elke dag mee?

Terug
Naar boven