Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wow 4 maanden cut :o zo dik zie je er niet eens uit.
Denk dat een 1-2 weekjes op onderhoud jou wel goed zal doen. Vaak gaat cut erna ook weer wat makkelijker
Binnenkort zal ik eens een voor en na posten, ook meteen vetpercentage eens laten bepalen om te kijken waar we nu zitten. Bedankt voor het compliment maar er mocht toch best nog wel wat vanaf en zitten momenteel nog niet waar ik graag zou willen zijn. Ochja, Rome was ook niet op één dag gebouwd hé

Laatst bewerkt:
kijk voetbal online op npo. Kwaliteit is erg slecht en liep vast net voor het doelpunt :(

-

Laatst bewerkt:
hahahaha, herkenbaar! ik wacht al maanden op een dunkin donuts :P

lol gewoon eten gast. als je 1 keer in de maand 1-3 donuts eet gaat echt niet je vet% gelijk met 1% omhoog. Iedereen hier doet met eten net of ze 6 weeks out zijn voor de wedstrijd van hun leven

lol gewoon eten gast. als je 1 keer in de maand 1-3 donuts eet gaat echt niet je vet% gelijk met 1% omhoog. Iedereen hier doet met eten net of ze 6 weeks out zijn voor de wedstrijd van hun leven

o gap, ik eet goed. geloof me :D Lekker, gevarieerd maar ook gezond. Het gaat er alleen om dat ik megaveel zin heb in een GOEDE donut en niet die kleffe rotzooi van de AH. Maar nergens in NL zitten goede donutzaken.

Dunkin donuts is wel echt goeie shit

in penne met kip en tomatensaus zit dus curry, want ik zit met een allergische reactie.

'Specerijenextract'. Makkelijk uit af te leiden ook.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven