XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom is het fucking windkracht 8 for no reason!!!!

Kuthoerentyfusklimaat

En lekke band...

rem van de fiets stuk, dat is de 3de fiets deze week waar ik iets van gesloopt heb.

ik krijg echt znoen van al deze telefoontjes en dokters. Hoe fucking moeilijk moet het zijn om een afspraak te maken. Echt belachelijk dit.

>bel het ziekenhuis
>ik vraag of ik de maag/darm/lever afdeling van spreken ivm een afspraak
<verbind me door met de fucking afspraak balie, ik wilde de maag darm lever afdeling spreken en moet nu lang wachten in de wachtrij voor de afspraakbalie
>krijg ik de afspraak balie aan de lijn en vraag of ik een afspraak kan maken bij de maag/darm/lever afdeling
<verbind me door met de maag darm lever afdeling
>WTF dat vroeg ik al bij die eerste G. Omslachtige kut zooi, kost mij monnies en tijd

blijkt bij de maag/darm/lever arts dat ik uitbehandeld ben ??? Terwijl ik zelf terug moest bellen voor een afsrpaak eerdaags ??? fl**ker een eind op

• Like
Waarderingen: mat
roidrage

gewoon op hun balie gaan schijten

dan vragen of het er gezond uitziet en je wordt wel behandeld.

mogelijk wel in een psychiatrische inrichting ipv ziekenhuis maar toch

kan vandaag nu niet trainen :(

nog 4 hele nachtjes slapen

Iron House utrecht komt echt op een kut locatie

veel te ver weg idd :(

Misselijk geworden van myprotein flavour drops :huilen:

Adoptiecentrum dat me gvd serieus de keel begint uit te hangen. Bende incompetente r**ards.

Bij het CS in de buurt toch? Amsterdamsstraatweg

ruike lui meneer die ff de hoekwoning op de straat koopt en het twee maanden laat verbouwen

elke ochtend wakker om 7:00 wakker gemaakt worden door al dat gezaag

hoe moeilijk kan het zijn om een afspraak bij een dokter te maken zeg. Echt belachelijk en totaal geen zin meer in

Aan het begin zit een goeie visboer, zaterdag nog een harinkje gepakt en een portie kibbeling.:D

OT: Belachelijke maatvoering van adidas trainingspakken wtf.:mad:

niet handig als je rijnsweerd woont

Terug
Naar boven