AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lel. Eerste maand van me cut ez, 1 cheat meal per week.

Nu na 2 maanden ga ik toch weer beetje eten wat ik wil binnen kcal..

Uiteindelijk draait het gwn om je deficit en niet om de macro's (behalve protein)
Carbs zijn wel fijn hoor als macro, zeker in de cut.

Net terug van de dokter en heb blijkbaar een scheurtje bij de binnenkant van mijn linker pectoralis. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Had er ineens last van toen ik gisteren wakker werd. Nu paar weken niet trainen :(

pakketje besteld en gewoon ingelogt op die site, niet realiserende dat ik ben verhuisd. Pakketje op andere adress afgeleverd

Eindelijk diploma ontvangen . Kwam er net achter dat mn naam verkeerd is gespeld. Dus nog steeds diplomaloos :D :(

t*ring pokemon go servers, vind 3 nieuwe pokemons > server weer offline > alle 3 gemist > 5km gelopen waarvan 4km die t*ring server refreshen. Gg rip totaal 30km gelopen om te spelen waarvan maar 15km daadwerkelijk kunnen spelen(waarvan ook maar 8-10km echt spelen ipv op de server zitten). Pls

t*ring pokemon go servers, vind 3 nieuwe pokemons > server weer offline > alle 3 gemist > 5km gelopen waarvan 4km die t*ring server refreshen. Gg rip totaal 30km gelopen om te spelen waarvan maar 15km daadwerkelijk kunnen spelen(waarvan ook maar 8-10km echt spelen ipv op de server zitten). Pls

Beter blue server ipv red, die is iets minder druk

Net terug van de dokter en heb blijkbaar een scheurtje bij de binnenkant van mijn linker pectoralis. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Had er ineens last van toen ik gisteren wakker werd. Nu paar weken niet trainen :(
Je hebt toch het advies gekregen om minder binnenkant borst te trainen?

Misschien ook maar eens installeren

Tijdens het hardlopen pokémon vangen :heart:

mis mijn gf die op vakantie is :(

tan3-1 kut geslapen en moet zo gaan trainen want sportschool is tot september in het weekend alleen 09:00-13:00 open :(

Op Schiphol zijn, brengt mij toch al discutabele mentale toestand naar een nieuw dieptepunt. Komt er binnen gehoorsafstand een groep van 4 jongetjes van jaartje of 14 zitten. Praten als Youssef en kamal terwijl ze meer kaas zijn dan Jantje Smit en Marianne Weber bij elkaar. Trenrage is real.

Op Schiphol zijn, brengt mij toch al discutabele mentale toestand naar een nieuw dieptepunt. Komt er binnen gehoorsafstand een groep van 4 jongetjes van jaartje of 14 zitten. Praten als Youssef en kamal terwijl ze meer kaas zijn dan Jantje Smit en Marianne Weber bij elkaar. Trenrage is real.

Zum kotsn

Terug
Naar boven