- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer is de housewarming?Verhuizen naar eindhoven, gisteren voor het eerst geslapen daar
Verhuizen naar eindhoven, gisteren voor het eerst geslapen daar
In
De HR dus goed op orde daarop komen dagen bij een sollicitatiegesprek en vervolgens erachter komen dat ze de verkeerde persoon hebben uitgenodigd![]()

tot MAANDAG, stelletje prutsers. Moest ook nog eerder weg van m'n huidige werk om vervolgens 35km te rijden.

:$
Je had gelijk.
Mijn volgende telefoon wordt wss een Samsung.
Het lijkt net alsof Apple helemaal geen moeite meer doet om met iets goed te komen.
Boven sportschool De Arena, daar ga ik ook trainen. Waar jij?Heuj ik ook sinds kort. Waar in Eindhoven? Waar ga je trainen?
Best een dikke gym toch wel?Boven sportschool De Arena, daar ga ik ook trainen. Waar jij?
Ben je vreemd gegaan gvd
Je bent zelf dik :s:s
Boven sportschool De Arena, daar ga ik ook trainen. Waar jij?
Ik heb een Oneplus One die het al twee jaar zonder problemen doet. €311. Mijn vorige HTC Incredible S heb ik na 4,5 jaar ingeruild voor deze. Bleef werken na herhaaldelijk vallen en zelfs eens in zwembad gesprongen (twee weken dood maar dan herrezen). Maar werd te traagWaarom zou ik een telefoon kopen waarvan de OS over 2 jaar gaat stoppen.
Dat is wel langere tijd zo.
Lekker 2 jaar oude technologie pakken, nieuwe naam geven en doen alsof zieke nieuwe doorbraak is en profiteren van brand loyalty en dat hun volgers geen hol snappen van de smartphone wereld dus gewoon weer 1000 neerleggen voor een 500 euro phone.
Ik heb een Oneplus One die het al twee jaar zonder problemen doet. €311. Mijn vorige HTC Incredible S heb ik na 4,5 jaar ingeruild voor deze. Bleef werken na herhaaldelijk vallen en zelfs eens in zwembad gesprongen (twee weken dood maar dan herrezen). Maar werd te traag