AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Op de fiets naar gym gegaan, slecht idee,:mad:

op komen dagen bij een sollicitatiegesprek en vervolgens erachter komen dat ze de verkeerde persoon hebben uitgenodigd :hamer:

Waarom zou ik een telefoon kopen waarvan de OS over 2 jaar gaat stoppen.
Mijn volgende telefoon wordt wss een Samsung.

Het lijkt net alsof Apple helemaal geen moeite meer doet om met iets goed te komen.

Dat is wel langere tijd zo.

Lekker 2 jaar oude technologie pakken, nieuwe naam geven en doen alsof zieke nieuwe doorbraak is en profiteren van brand loyalty en dat hun volgers geen hol snappen van de smartphone wereld dus gewoon weer 1000 neerleggen voor een 500 euro phone.

Waarom zou ik een telefoon kopen waarvan de OS over 2 jaar gaat stoppen.

Dat is wel langere tijd zo.

Lekker 2 jaar oude technologie pakken, nieuwe naam geven en doen alsof zieke nieuwe doorbraak is en profiteren van brand loyalty en dat hun volgers geen hol snappen van de smartphone wereld dus gewoon weer 1000 neerleggen voor een 500 euro phone.
Ik heb een Oneplus One die het al twee jaar zonder problemen doet. €311. Mijn vorige HTC Incredible S heb ik na 4,5 jaar ingeruild voor deze. Bleef werken na herhaaldelijk vallen en zelfs eens in zwembad gesprongen (twee weken dood maar dan herrezen). Maar werd te traag

Om 2 minuten voor 11 erachter komen dat Vodafone 2x je abonnement in rekening heeft gebracht... Morgen weer urenlang naar het geneuzel van de helpdesk luisteren:duh:

Ik heb een Oneplus One die het al twee jaar zonder problemen doet. €311. Mijn vorige HTC Incredible S heb ik na 4,5 jaar ingeruild voor deze. Bleef werken na herhaaldelijk vallen en zelfs eens in zwembad gesprongen (twee weken dood maar dan herrezen). Maar werd te traag

Uhu ga nu misschien naar oneplus 3 kijken.
Beste upcoming merk imo.

Heb nu 2 en half jaar een note 3, wilde de note 7 maar die is niet uitgevallen zoals ik gehoopt en ik ga niet 800 betalen voor iets wat niet perfect is voor mij.

Helaas is note 5 niet te krijgen in NL( note 6 bestaat niet)

Misschien anders naar een nexus kijken, omdat ik wel echt een groot scherm wil, liefst 6" ofzo.

Terug
Naar boven