XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waarom zou ik een telefoon kopen waarvan de OS over 2 jaar gaat stoppen.

Dat is wel langere tijd zo.

Lekker 2 jaar oude technologie pakken, nieuwe naam geven en doen alsof zieke nieuwe doorbraak is en profiteren van brand loyalty en dat hun volgers geen hol snappen van de smartphone wereld dus gewoon weer 1000 neerleggen voor een 500 euro phone.

Iphone 5s nieuw gekocht voor 280 euro crew.

Ah oke. Ik woon daar vlakbij, bij Winkelcentrum Woensel.
Ik ga trainen bij Jetts, 24/7 sportschool die open gaat op 13 augustus, naast het winkelcentrum.
Als dat niks is ook naar Arena.
Ben nog een beetje verdwaald hier maar volgens mij is Winkelcentrum Woensel iets van 5 minuten fietsen maar toch?
Kunnen we gezwellig keertje samen trainen :$

Ben nog een beetje verdwaald hier maar volgens mij is Winkelcentrum Woensel iets van 5 minuten fietsen maar toch?
Kunnen we gezwellig keertje samen trainen :$

Ja is inderdaad heel dichtbij voor jou, paar minuten fietsen.

Oeh dat zou leuk zijn zeg :$

Ja is inderdaad heel dichtbij voor jou, paar minuten fietsen.

Oeh dat zou leuk zijn zeg :$
Moet nog eerst die gym gaan bezoeken. Al 3 weken niet getraind en slecht gegeten door die chaos en de laatste paar dagen voelen m'n quads echt als pap door al dat tillen. Kwam er nog bij dat er geen bussen meer reden vanaf station en ik een halfuur heen en een halfuur terug met Zenius moest lopen :roflol:

Gisteren wel lekker anabollen geprikt in aanwezigheid van dr en vd week maar eens naar de gym op 10 meter afatand :roflol:

Moet nog eerst die gym gaan bezoeken. Al 3 weken niet getraind en slecht gegeten door die chaos en de laatste paar dagen voelen m'n quads echt als pap door al dat tillen. Kwam er nog bij dat er geen bussen meer reden vanaf station en ik een halfuur heen en een halfuur terug met Zenius moest lopen :roflol:

Gisteren wel lekker anabollen geprikt in aanwezigheid van dr en vd week maar eens naar de gym op 10 meter afatand :roflol:

niet meteen wat bij haar gezet?

Over telefoons gesproken, niemand oude telefoon die in de weg ligt (hoeft alleen maar the whatsappen). Voor bizznizz snapje

Terug
Naar boven