- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die alleen punten gebruiken. Verder geen leestekens. Echt niet normaal. Wat een treurnis.Na een jaar of tien weer eens wezen zwemmen. Met mijn neefjes. In een indoor bad.
Ouderwets suicidaal van geworden. Wat een treurnis.
@Steensteen Best een filehaas die dat voor elkaar krijgt..
uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing
. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie 
Do you even testosteron...uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie
![]()
ja, en tren, hgh, slin en je moeder

Basic overhemden van the sting zijn goed smal bij de taille.uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie
![]()
Wowowowow, wat heb ik gemist?uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie
![]()
@tymboo heeft ons gekoppeld op de drc
hell?