AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Rip 15,- google play gift card gekregen, kan ik hem niet claimen. Had ooit m'n locatie op US gezet waardoor ik alleen in USD kan claimen. Heb locatie terug veranderd, valuta van apps zijn nu in EUR maar play tegoed nog op USD.

-

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Ik dacht vandaag mijn nieuwe auto af te halen maar ik kan pas morgen gaan :fuu:

De niet aflatende stroom van ellende al 2 jaar lang :mad:

halve dag verneukt aan microsoft visio werkende krijgen

DigiD die zit te huilen met zn SMS bevestiging, die je met 30 bevestigingSMS'jes moet bevestigen en vervolgens nog een briefcode overheen komt

Ja sterf kapot, geef mn geld gewoon :mad:

geprobeerd een overhemd te kopen

geprobeerd, ben je uit 1 gescheurd in de winkel?
uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing :(. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie :roflol:

uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing :(. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie :roflol:
Do you even testosteron...

Basic overhemden van the sting zijn goed smal bij de taille.

Wowowowow, wat heb ik gemist?

Terug
Naar boven