Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

false

1/3%.

'bout three fiddy

Herkenbaar! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!

Schema pls

GEWOON DIE DIKKE EIWITSHAKES ZETTEN BROER!1 IK ZWEER MIJN MOEDER ZEGT OOK ALTIJD GOH WALNUT WAT BEN JE BREED GEWORDEN!!! MAAR DAT KOMT DOOR DE SHAKES MA NOUJA LANG VERHAAL KORT GEWOON DIE DIKKE SHAKE S ZETTE EEN SOCHTES EN EEN SAVOS EN TIJDENS JE WORK OUT JE WORD GROOT BROER!!1

Waarom zijn jouw maag en anus zo vaak stuk

Slechte maag en anusgenen. Ik maak bepaalde enzymes niet zoals het hoort aan. Als voordeel is een van die enzymes ook verantwoordelijk voor testosteronafbraak.

Nu is een voedselvergiftiging door lang vervallen voedsel gewoon niet lezen.

-

Bijlagen

• fk5u9z.png
    fk5u9z.png
    8,7 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt:
Deze hitte

TFW je eelt open gaat op je handen door rackpulls en je dan liquid chalk erop smeert omdat je hardcore door wilt gaan en je je daarom ineens in een torture kamer bevind.

Holy shit dit was wel toppunt van pijn. Never again :roflol:

de warmte die in huis geslopen is pfff....

ga net als gisteren een nachtje doorsteken en pas om 5u naar bed

Terug
Naar boven