- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!
GEWOON DIE DIKKE EIWITSHAKES ZETTEN BROER!1 IK ZWEER MIJN MOEDER ZEGT OOK ALTIJD GOH WALNUT WAT BEN JE BREED GEWORDEN!!! MAAR DAT KOMT DOOR DE SHAKES MA NOUJA LANG VERHAAL KORT GEWOON DIE DIKKE SHAKE S ZETTE EEN SOCHTES EN EEN SAVOS EN TIJDENS JE WORK OUT JE WORD GROOT BROER!!1
100 push-ups
100 squats
100 sit-ups
1g tren
every single day
Hoop dat je last hebt van de hitte met je 120kg+ bw.
Ik heb 2 dagen in bed gelegen met airco door in 2014 vervallen pindakaas. Geen last van hitte meer, alleen anus en maag kaput.

Waarom zijn jouw maag en anus zo vaak stukIk heb 2 dagen in bed gelegen met airco door in 2014 vervallen pindakaas. Geen last van hitte meer, alleen anus en maag kaput.
gelukkig heb je een kamelenbult aan de voorkant
dont kill me
Ben momenteel m'n kamelenbult aan t vullen bij happy italy in roffa en daarna kom ik je wel vermoorden in vossen gymnastiek
Ben momenteel m'n kamelenbult aan t vullen bij happy italy in roffa en daarna kom ik je wel vermoorden in vossen gymnastiek