AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

uiteindelijk een xxl die wel mooi was en fatsoenlijk om mijn schouders/borst paste, maar als een 2 persoonstent om mijn taille hing :(. die ga ik laten tailleren en hopelijk heb ik dan swag. Mocht van mijn vriendin niet in een t shirtje als we ergens chique uit eten gaan op vakantie :roflol:

Dit heb ik echt altijd. Een halve tent in je broek vouwen omdat je er voor de klas toch nog een beetje presentabel uit wilt zien

Dit heb ik echt altijd. Een halve tent in je broek vouwen omdat je er voor de klas toch nog een beetje presentabel uit wilt zien

Ik heb een heel ander beeld bij een tent in je broek hebben. Dat combineert niet echt met 'voor de klas' staan. The internet has ruined me.

Kleine blaar op mijn pink omdat een jongen in mijn gym mijn hand altijd fijnknijpt bij het groeten.

• Like
Waarderingen: mat
Volgens mij zijn hoodie z'n testwaarden nooit hersteld na z'n kuurtje :o

geprobeerd een overhemd te kopen
Herkenbaar! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!

Al een paar dagen grieperig en nu slaat de zelfmedelijden toe.

Herkenbaar! Ik heb recentelijk een mooi blazertje van McGregor gekocht dat me prima paste (size F 98, lengtemaat). Helaas ben ik er, nu ik weer begonnen met trainen, na 1,5 maand al uitgegroeid. Ouch. Hij valt prachtig qua taille (slim fit) maar mijn schouders knappen zowat uit de mouwen, om over mijn bovenrug nog maar niet te spreken (bovenrug ongeveer 2x taille in lat spread). Dit is aardig representatief voor de rest van mijn huidige garderobe, wijde truien daargelaten. Overhemden zitten prima als ik 'neutraal' sta, maar zodra ik iets boven mijn hoofd weg moet zetten, of mijn arm moet strekken, komt die rug eruit en zit het daar gewoon enorm strak terwijl het een tent is rond mijn taille. Niet chill!

Vreet jy WT7's rijst maar op kan je goed gebruiken skeletto, dan is je taille wat breder. Misschien dat als je 250 kg zou squatten je ook honger zou hebben, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Mja mja.

>hommel clip
>vet nummer
>hele hommel clip
>vet nummer
:(

Het is alleen homo als de spierballen aanraken

De clip maakt niet uit, als je naar Ramstein luistert is het sowieso niet gay.

Ik dacht bij oogcontact. Nu kijk ik toch heel anders aan tegen onze weekenden Pleur.
In het boek van de Bro-code staat dat oogcontact bij een devils treesome niet toegestaan is. Mocht dit toch perongrluk gebeuren moet dit worden beantwoord met een high five.

plaatsvervangende schaamte
pXOH6w5.jpg

goeie kwaliteit ook ikr

solve it

12 = ?

hihi $:

Terug
Naar boven