Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kramp in mn kuit vanochtend in bed. Doet zo onmogelijk veel pijn en nu voel ik met lopen nog steeds heel pijn, lekker hele dag mank lopen. Heb dit wel vaker gehad, weet iemand mischien hier iets tegen?
kramp in mn kuit vanochtend in bed. Doet zo onmogelijk veel pijn en nu voel ik met lopen nog steeds heel pijn, lekker hele dag mank lopen. Heb dit wel vaker gehad, weet iemand mischien hier iets tegen?
Ik neem al multi vit gewoon, merkte toen ik daar mee stopte ik idd vaker kramp kreeg. Daarom weer begonnen met slikken. magnesium mag toch niet in jouw gym !!
Sinds nu wel
Ik heb nooit drugs gebruikt, Marcel. Misschien spoor ik niet helemaal, maar dat is puur natuur. It always has been. De gezegende arts die mij behandeld heeft enkele maanden terug mijn dosering benzo's verdubbeld omdat ik geconsumeerd werd door angst veroorzaakt door mijn geestelijke aandoening(en). Ik slik nu 200mg oxazepam per dag, (4 x 50mg p/d). En ik voel me nu relatief normaler.
Maar goed dat een bril je goed staat.Kliffen
-Contactlens veroorzaakt een hangend ooglid en soms pijn bij knipperen;
-Opticien zegt dat dit niet door contactlenzen kan komen;
-Laat een artikel zien dat het MC Erasmus onderzoekt hoezo zachte lenzen dit veroorzaakt;
-Opticien staat met een mond vol tanden;
-Huisarts is boos omdat ik de afspraak bij de neuroloog heb afgezegd (die me 3 maanden op de wachtlijst zette, oftewel geen prioriteit);
-Huisarts geeft geen doorverwijzing voor de oogarts;
-Ondertussen maar een nieuwe bril gekocht.
Zijn er oogartsen op DBB of weet iemand of MR10 een medicijn hiertegen heeft ontwikkeld?
Kliffen
-Laat een artikel zien dat het MC Erasmus onderzoekt hoezo zachte lenzen dit veroorzaakt;
-Huisarts is boos omdat ik de afspraak bij de neuroloog heb afgezegd (die me 3 maanden op de wachtlijst zette, oftewel geen prioriteit);
Zijn er oogartsen op DBB of weet iemand of MR10 een medicijn hiertegen heeft ontwikkeld?
Heup manipuleren?
Kliffen
Ik ben al sinds mijn 13e relatief slechtziend. In de zin dat ik weinig tot geen details zie voorbij iets van een aantal meter. Ik ben er gewoon aan gewend en ik stoor me er niet aan.